Gjest lommerusk Skrevet 25. mars 2012 #1 Skrevet 25. mars 2012 Jeg har fått "dilla" på å shoppe via nettbutikker, både klær og sminke og sko osv! Jeg vet av mange sminkebutikker som sender uten frakt, og jeg er hekta på brandos.no, ikke bare på grunn av gratis frakt som de har men de har alt jeg kan drømme om av sko! SÅ! Jeg har kjøpt en del klær på nett, men det er så sinnsykt mye i frakt på mange av nettbutikkene! Noen som har noe tips om hvor jeg kan kjøpe klær, både til en "rimelig" penge + gratis frakt? Eller event. BILLIG frakt?
Gjest badeand1 Skrevet 25. mars 2012 #2 Skrevet 25. mars 2012 Fri frakt på nelly.com NÅ. (fram til 21.mars)
Dancingqueen Skrevet 25. mars 2012 #3 Skrevet 25. mars 2012 Asos har ofte diverse tilbud, og blant annet gratis frakt i korte perioder! Får ofte nyhetsbrev fra de, og da følger det med rabattkoder osv. Verdt å sjekke ut
Gjest lommerusk Skrevet 25. mars 2012 #4 Skrevet 25. mars 2012 Fri frakt på nelly.com NÅ. (fram til 21.mars) Det er jo 25 mars nå...?
Gjest lommerusk Skrevet 25. mars 2012 #6 Skrevet 25. mars 2012 Asos har ofte diverse tilbud, og blant annet gratis frakt i korte perioder! Får ofte nyhetsbrev fra de, og da følger det med rabattkoder osv. Verdt å sjekke ut Kult! Takker! :D
challenger Skrevet 25. mars 2012 #8 Skrevet 25. mars 2012 (endret) Asos har ofte diverse tilbud, og blant annet gratis frakt i korte perioder! Får ofte nyhetsbrev fra de, og da følger det med rabattkoder osv. Verdt å sjekke ut Asos har FAST gratis frakt de:) Og nelly har fast gratis frakt om du handler over 600kr. Endret 25. mars 2012 av challenger
Gjest enirac Skrevet 27. mars 2012 #9 Skrevet 27. mars 2012 Nelly-frakten koster bare 39 kr, så det er ikkje den dyreste heller.
Pene sko... Skrevet 27. mars 2012 #10 Skrevet 27. mars 2012 Country-attire tilbyr fri frakt fra England av og til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå