ringblomst Skrevet 16. januar 2004 #2 Skrevet 16. januar 2004 Vi har fått trykket opp et hefte i rødt og utenpå står navnene våre og bryllupsdagen i sølv. Inni heftet skal vi ha alt fra meny til sanger og bordplasseringsoversikt.
Arwen Skrevet 16. januar 2004 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2004 Lurt. Kommer enten til å gjøre det eller bruke det som bordkort også, ha gjestenavnene på forsiden.
jea Skrevet 16. januar 2004 #4 Skrevet 16. januar 2004 Vi skal ha meny og brodkort i ett..Så utenpå menyene står det gjestens navn + meny..Menyen er laget som ett kort.. Og sanhefte skal vi ikke ha,,vi legger nok sanger under tallerknen..Blir nok ikke mange sangene
Arwen Skrevet 16. januar 2004 Forfatter #5 Skrevet 16. januar 2004 Vi skal bare legge sangene inni menyen vi også, tror ikke det blir mange. Max 3 tipper jeg, så gidder ikke gjøre så mye ut av det.
anyvold Skrevet 16. januar 2004 #6 Skrevet 16. januar 2004 Jeg skal lage en liten bok som er både bordkort, meny og sanghefte. På utsiden skal jeg skrive navnet til gjesten og bruke samme stempel som jeg skal bruke på invitasjonene, omtrent slik: http://ez.kvinneguiden.no/ezimagecatalogue.../70-400x500.jpg inni skal jeg ha en side med bilde av meg og brudgommen og noen søte ordtak eller et lite dikt, bordkart, menyen, drikkekart og sangene det eventuelt blir etter det. Boken skal være på størrelse med et brettet A4 ark. På den måten blir den ikke for stor som bordkort og ikke for liten som sanghefte....!
Augustbrud02 Skrevet 19. januar 2004 #7 Skrevet 19. januar 2004 Vi skrev navnene våre og datoen for bryllupet. I tillegg var det et bilde av oss to sammen, som var fikset slik at det så ut som en kulltegning.
-ida- Skrevet 19. januar 2004 #8 Skrevet 19. januar 2004 Vi skal ha noen hjerter, navnene våre og dato.
Gjest MrsL Skrevet 19. januar 2004 #9 Skrevet 19. januar 2004 På vårt står det "Velkommen til xxx og xxx sin bryllupsfest" også sted og dato og vi har printet et bilde av oss to sammen på forsiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå