AnonymBruker Skrevet 25. mars 2012 #1 Skrevet 25. mars 2012 Hei! Jeg vet ikke om det finnes en slik tråd her, da jeg er ny og ikke så flink til å søke.. Men jeg tenkte det kunne være interessant å se hva dere studerer! (ikke minst kanskje få noen tips) Så det jeg lurer på er: Hva studerer du, og hva vil du bli? Eller evt. Hva har du studert, og hva jobber du som? Trives dere? Jeg går første året på sykepleie, men har valgt totalt feil studie, og aner ikke hva jeg vil studere videre!
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2012 #2 Skrevet 25. mars 2012 Jeg studerer vernepleie, er på 3. året nå. Jobber i hjemmesykepleien
Anglofil Skrevet 25. mars 2012 #3 Skrevet 25. mars 2012 (endret) Drømmen har alltid vært å bli lærer. Ettersom årene har gått har jeg funnet ut at det er særlig engelsklærer jeg vil bli. Jeg har studert: * Allmennlærerutdanningen (nesten fire år, valgte å droppe ut siste året som var engelsk). Fordypning i samfunnsfag og naturfag (og engelsk). * Fullført en bachelor i engelsk (2 år, fikk fortkortet bacheloren med ett år). * Påbegynt master i engelsk. Videre skal jeg ta PPU, samt at jeg vil også fortsette med naturfag, eventuelt kanskje også samfunnsdag. Mvh Yvonne Endret 25. mars 2012 av Yvonne
otilie Skrevet 25. mars 2012 #6 Skrevet 25. mars 2012 (endret) faglærer i kunst og håndverk:) skal ta fordypning i tekstil! så er det fristende å ta et år med leire etterpå og! og/eller master... blæh vet ikke! og ja jeg trives nå for det meste ganske godt :D Endret 25. mars 2012 av otilie
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2012 #7 Skrevet 25. mars 2012 Studerer: Master i europeisk politikk (i England/Tyskland) Studert: Bachelor i Europastudier med fordypning i statsvitenskap (i Norge/Frankrike) Fransk, halvannet år innflettet i de andre fagene. Bredde- og språkkunnskap? Check!
ninuska_ Skrevet 25. mars 2012 #8 Skrevet 25. mars 2012 Studerer master i organisasjonpsykologi. Tok bachelor i psykologi og sosialantropologi. Stortrives
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2012 #9 Skrevet 25. mars 2012 Studerer engelsk literatur og kreativ skrivekunst, bachelor. Er gøy og lærerikt men tungt og veldig mye jobb på egenhånd i forhold til forelesninger o.l. Vil helst jobbe innen forlagsbransjen, men ser at det kan bli veldig vanskelig i Norge, så jeg snuser litt rundt etter andre alternativer.
MissStiles Skrevet 26. mars 2012 #10 Skrevet 26. mars 2012 Jeg har tatt en bachelor innen reiselivsledelse. Nå jobber jeg i reiselivsbransjen. Kundeservice. Det er drømmejobben når det gjelder firma og arbeidsoppgavene.
Lush Skrevet 27. mars 2012 #11 Skrevet 27. mars 2012 Jeg går første året på sykepleie, men har valgt totalt feil studie, og aner ikke hva jeg vil studere videre! Hvorfor mener du at du har valgt feil studie? Hilsen en som vurderer å studere sykepleie.
Ethereal Skrevet 28. mars 2012 #12 Skrevet 28. mars 2012 Jeg studere psykologi. Første år i en bachelor. Usikker på om jeg skal fortsette. Er generelt misfornøyd med foreleserne, synes faget er helt greit, men tenker samtidig at det bare er å fortsette og bli ferdig med det. Vet ikke hva jeg vil, jeg
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #13 Skrevet 28. mars 2012 Jeg går 2. året på sykepleien. Vet ikke enda om jeg vil videreutdanne meg, har lyst til så mye. Har også snust litt på master i sykepleievitenskap eller i forebyggende helse. Men først må jeg bli ferdig med grunnutdanningen.
Gjest PinkLeaf Skrevet 28. mars 2012 #14 Skrevet 28. mars 2012 Jeg tar en bachelor i engelsk, og ønsker å jobbe som oversetter/undertekster eller korrekturleser da jeg også har studert norsk. Jeg planlegger å ta master i oversetting innen ti-årsplanen min. Jeg jobber ikke utdanningsrelatert nå.
nøtta Skrevet 28. mars 2012 #15 Skrevet 28. mars 2012 har gått 1 1/2 år førskolelærer før jeg droppet ut, nå studerer jeg bachelor i ernæringsfysiologi på nett!:D
Gjest finurlig Skrevet 28. mars 2012 #16 Skrevet 28. mars 2012 Studerer statsvitenskap bachelor, og har russisk som bredde
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #17 Skrevet 28. mars 2012 Dobbel bachelor i kriminologi og sosialantropologi (altså 2 på 3 år, med alle obligatoriske fag i begge grader) + et årsstudie.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #18 Skrevet 28. mars 2012 Master i materialer, energi og nanoteknologi
Lovealii Skrevet 28. mars 2012 #19 Skrevet 28. mars 2012 Studerte utviklingsstudier, men droppet ut, siden jeg veldig misfornøyd. Håper på å komme inn på finans til høsten.. Har også søkt lektorutdanning..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå