Salt Skrevet 17. januar 2004 #21 Skrevet 17. januar 2004 Den har jeg også, men jeg har den i svart. I tillegg har jeg et armbåndsur i gull som jeg har arvet etter mormor, men det tør jeg nesten ikke å bruke.
Gjest Paff Skrevet 17. januar 2004 #22 Skrevet 17. januar 2004 Den klokkebutikken som ligger rett ved en kinarestaurant? Hvilken prisklasse var det på de? Klokkebutikken ligger mellom klesbutikken Vincci og Narvesen! Og prisen - 7-800kr!
sirka Skrevet 17. januar 2004 #23 Skrevet 17. januar 2004 Jeg har to Dolce&Gabbana klokker. Elsker klokkene deres Den ene er i hvitt skinn med gullbokstaver og en liten avtagbar gullklokke som dingler. Den andre er gullfarget hvor bokstavene D&G lager remmen. -Tanya Hørtes kule ut... Var de veldig dyre??? Har selv en Seiko klokke i stål, men den har jeg hatt i noen år og kunne tenkt meg noe nytt..
Cola Girl Skrevet 17. januar 2004 #24 Skrevet 17. januar 2004 Har mange klokker, men noen av dem begynner dessverre å bli en smule utdaterte. Blant annet to stk Casio Baby-G. Ellers så har jeg en CK (ikke den standardklokken), en fake CK (standardklokken), en seiko i stål, en gullklokke til fest, og diverse andre. Og Puff - klokkene dine var skikkelig stilige, må nok ut og titte litt på dem.
Tusseline Skrevet 17. januar 2004 #25 Skrevet 17. januar 2004 Har en Calvin Klein klokke- og våger å si at den er rålekker!
Gjest gloria Skrevet 18. januar 2004 #26 Skrevet 18. januar 2004 En..trenger jeg flere da? Føler meg veldig "naken" om jeg går uten klokken, har på en måte blitt avhengig av å ha den der. Eksen min måtte faktisk tvinge meg til å ta den av, slik at jeg skulle bli mindre opptatt av tid. Jikes!
Jinny Skrevet 18. januar 2004 #27 Skrevet 18. januar 2004 Har en gullfarget en fra Christian Pierre Og en Inex som batteriet har tatt kvelden på (igjen..)
Emy Skrevet 18. januar 2004 #28 Skrevet 18. januar 2004 Har tre klokker: Calvin Klein D&G Certina De to øverste er bateriene kaputte på så de ligger i skuffen.
philippa starck Skrevet 19. januar 2004 #29 Skrevet 19. januar 2004 Jeg har en svart CK-klokke med svart rem som går to ganger rundt håndleddet mitt. En grå Tag Heuer-klokke som jeg fikk av en venninne - dermed er den neppe ekte... En rød Donna Karan-klokke. ...og min elskede Rado-klokke som er ute i verden et sted, stjålet av skumle mennesker. Fikk en Rado av Mannen til 25-årsdagen, og mistet den et år etterpå. Fortvilende!!!!
tuji Skrevet 19. januar 2004 #31 Skrevet 19. januar 2004 Har flere klokker, men bruker en Raymond Weil til daglig. Bare lurer: Alle som sier at dere har gullklokke; har dere virkelig det? Det koster jo tusenvis! Eller mener dere doublé?
*Shira* Skrevet 19. januar 2004 #32 Skrevet 19. januar 2004 Har en Calvin Klein klokke- og våger å si at den er rålekker! Det har jeg også, veldig fornøyd.
Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2004 #33 Skrevet 19. januar 2004 cK-klokke her også. Det er vel den som noen før her har kalt "standardklokken" til Calvin Klein. Jeg synes den er utrolig stilig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå