Gjest Paff Skrevet 16. januar 2004 #1 Skrevet 16. januar 2004 Jeg har fått dilla på klokker etter at jeg oppdaget hvor utrolig mange fine som finnes på markedet nå! Hvilke klokker har du? Jeg har to klokker fra AxCent of Scandinacvia ( http://www.axcent.se/, modellene Clip Watch og Monitor), en CK-klokke (den tradisjonelle i fikantet stål med hvit bakgrunn) og så har jeg en liten enkel festklokke i stål.
Gjest Joanna Skrevet 16. januar 2004 #3 Skrevet 16. januar 2004 Jeg har èn, og den har jeg fått av samboeren. Aner ikke hvilket merke det er, men den er sølvfarget og veldig feminin.
Arwen Skrevet 16. januar 2004 #4 Skrevet 16. januar 2004 Har bare en jeg. En Storm klokke jeg har fått av min kjære.
orakel Skrevet 16. januar 2004 #5 Skrevet 16. januar 2004 jeg har flere varianter i børstet eller glatt stål. Så har jeg to gullklokker, en til hverdags og et smykkeur.
Redhead Skrevet 16. januar 2004 #6 Skrevet 16. januar 2004 Har en klokke. Glycine tror jeg merket er, med lenke i børstet stål og gull.
Junebug Skrevet 16. januar 2004 #7 Skrevet 16. januar 2004 Har bare en jeg. En Storm klokke jeg har fått av min kjære. Jeg også!
starie Skrevet 16. januar 2004 #8 Skrevet 16. januar 2004 Jeg har flere, men bruker bare en av merket Tissot.
Manon Skrevet 16. januar 2004 #9 Skrevet 16. januar 2004 Jeg har også en Tissot! Liker den jeg har kjempegodt, men har lyst på en klokke til, eller kanskje to? Jeg må i hvertfall ha en som er litt mer "casual", og kanskje en i gull?
Gjest Zalomine Skrevet 16. januar 2004 #10 Skrevet 16. januar 2004 Jeg har bare en klokke, om du ikke regner med mobilen, som var min eneste klokke i bruk på lang tid. Jeg fikk klokka mi i julegave av min samboer nå sist jul. Det er en "mango" klokke, ikke hørt om det før jeg, men den er fin, jeg liker den, og bruker jeg til hverdags og til fest.
Gjest Étoile Skrevet 16. januar 2004 #11 Skrevet 16. januar 2004 Jeg har en Tissot i titan. Ønsker meg kanskje en klokke eller to til... Gjerne en litt mer "dressy" til finere anledninger, og en litt stor og trendy.
Gjest Hulderjenta Skrevet 16. januar 2004 #12 Skrevet 16. januar 2004 Har en fin Mango-klokke (ikke verdens mest eksklusive akkurat, men kul!), men bateriet er stoppet... ...bruker mobilen som klokke jeg... :oops:
Gjest lekebøll Skrevet 16. januar 2004 #13 Skrevet 16. januar 2004 Har en Storm-klokke jeg har fått :D, og en filleklokke til anledninger hvor det ikke er så farlig om den blir ødelagt eller ei. Siden jeg har klart å bøye pinnen på klokka (prestasjon... :-? ), bruker jeg mobilen som klokke inntil videre.
Gjest Nefertiti Skrevet 16. januar 2004 #14 Skrevet 16. januar 2004 Jeg har en Omega klokke i stål. Hvor har du kjøpt AxCent of Scandinavia klokkene dine Puff? De så stilige ut! Hva er prisen på de?
Skusla Skrevet 16. januar 2004 #15 Skrevet 16. januar 2004 Har noen klokker; Denne , bare at den har mørk blå/lilla bakgrunn.. Utrolig fin syntes jeg. Fikk den av sambo i julegave Så har jeg en tøff herreklokke i stål. Å en enkel gullklokke.
Gjest Paff Skrevet 16. januar 2004 #16 Skrevet 16. januar 2004 Hvor har du kjøpt AxCent of Scandinavia klokkene dine Puff? De så stilige ut! Hva er prisen på de? Jeg syns også de er kule!! Jeg har kjøpt de i en klokkebutikk mellom Torgallmenningen/Torget her i Bergen, husker ikke hva den heter. De har kjempebra utvalg. De fikk inn AxCent-klokkene i fjor sommer og de er visst designet av svenske kunsthøyskolestudenter. Jeg var nylig i London og fikk kommentarer på klokkene mine der! :D
Gjest Adessón Skrevet 16. januar 2004 #17 Skrevet 16. januar 2004 Har flere, men bruker bare en. Det er en unisex-klokke av merket Guess. Den er flat, firkantig og i børstet stål. Remmen er svart. Er ikke særlig opptatt av klokker. Bare den virker og ikke er gullfarget.
Gjest Anonymous Skrevet 17. januar 2004 #19 Skrevet 17. januar 2004 Jeg har to Dolce&Gabbana klokker. Elsker klokkene deres Den ene er i hvitt skinn med gullbokstaver og en liten avtagbar gullklokke som dingler. Den andre er gullfarget hvor bokstavene D&G lager remmen. -Tanya
Gjest Nefertiti Skrevet 17. januar 2004 #20 Skrevet 17. januar 2004 Den klokkebutikken som ligger rett ved en kinarestaurant? Hvilken prisklasse var det på de?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå