Gå til innhold

ensom igjen..

Susi Q

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg vet nesten ikke hvor jeg skal begynne.

Jeg var i et forhold for ca 7 år siden hvor jeg ble misshandlet. Jeg kom meg ut og hadde da fått en sønn med denne mannen.

Jeg og min sønn har levd et rolig og ganske skjermet liv.

Jeg har ikke involvert meg med noen ny før her for litt over en mnd siden.

Da traff jeg en mann på nettet.

Vi fant helt tonen og jeg ble etterhvert utrolig forlsket i denne personen..

Vi hadde timesvise lange samtaler hver dag og bestemte at han skulle komme på besøk til meg.

Jeg gledet og gruet meg på en gang.

Men vi var enige om at etter de fortrolige samtalene vi hadde hatt og så enige vi var om fremtiden skulle det mye til for ikke å klaffe.

Han kom til meg tidlig om morgenen og jeg hadde laget god frokost til han.

Det tok under to minutter så føltes det som om vi hadde vært med hverandre i åresvis.

Vi hadde en fantastisk helg.

Det hele var kjempe romantisk og han gledet seg kjempe mye til neste helg vi kunne tilbringe sammen.

Han var forelsket i meg og jeg i han. Ingen kan spille så godt....

Så reiste han hjem og vi pratet på tlf mens han kjørte hjem. Alt var deilig og jeg turde for første gang på 8 år og slippe helt løs følelsene mine.

Kvelden etter ringer telefonen min og det er han.

Jeg hører hans myke stemme og blir glad...

så sukker han tungt og sier at dette er ikke lett.

Jeg skjønner med en gang hva han vil si...

Han kunne ikke gi meg noen forklaring. Han klarer bare ikke å slippe seg løs.

Han reiste fra meg på mandagen, og jeg fikk denne telefonen på tirsdag.

Nå er det fredag og jeg klarer ikke å fungere.

Jeg har ikke spist siden han reiste.

Jeg bare sitter her inne å gråter.

Jeg vet at jeg kan ikke tvinge han til å føle for meg det som jeg føler for han.

Men grunnet avstanden så har jeg ingen mulighet og treffe han for å prate om dette.

Vi har nå fått pratet ut litt på telefonen, men jeg har behov for mer.

Vi er blitt enige om å holde kontakten på telefon, men ikke lenger som kjærester.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre..

Jeg er helt knust og ønsker ikke noe annet enn at han skal ringe meg og hviske ømt i øret mitt...kjæresten min jeg er glad i deg...slik han pleide.

Hva i all verden skal jeg gjøre???

Noen som kan hjelpe meg ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale

Det dumme med å møte en mann på nettet og forelske seg før man har møtt hverandre er det nok mange som har brent seg på. Jeg har masse nettvenner selv (ikke noen kjæreste på nett da jeg er forlovet) og det som gjerne skjer er at man skrur forventningene himmelhøyt allerede før møtet.

Min teori er at denne mannen som du følte du fikk så god kontakt nok visste hvordan det ville ende i løpet av kort tid, men han syntes nok det var vanskelig og si det til deg der og da. Så derfor spilte han med og lot deg tro at han også hadde følelser for deg på samme måte som du hadde for ham.

Men det kan ikke være mye gøy og få dette servert over telefon. Dette med at han ikke "klarte og slippe seg løs" kan enten bety at han føler at han ikke kjenner deg godt nok, ellers var det bare en billig unnskyldning. Den god gamle "jeg har problemer med forhold" unnskyldning og derav og servere historier om onde svikefulle ekser som såret han så dyyyypt!!!

Med Susie Q, det er ikke annet å gjøre enn å ta dette som en lærepenge. Ekte kjærlighet finnes ikke i ett chatrom og sjansen for at noe skal klaffe fra nett og over i det virkelige liv er minimal.

På med kjole og lekre sko og kom deg ut på byen jente icon_smile.gif

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Takk for svaret Milla.

Jeg kan love deg at jeg har tenkt på det samme, at hele helgen var et skuespill fra ende til annen.

Men faktum er at ingen kan spille så godt.

Jeg holdt faktisk mer igjen enn han gjordet.

I frykt for akurat dette.

At jeg skulle sitte igjen med disse følelsene.

Jeg fikk kjempe panikk første gang jeg hørte stemmen hans etter han var reist.

Og tenkte at dette funker ikke.

Men han overbeviste meg at dette var rett.

Og det gjordet han på telefon etter han var reist.

Problemet mit er at jeg vet ikke om jeg vil klare å åpne meg igjen på samme måte.

Nå tok jeg sjansen for første gang på 8 år og bommet så vannvittig.

Jeg takler ikke slike ting serlig godt.

Jeg er også overvektig, noe han visste på forhånd ( han hadde sett bilde av meg )

jeg sliter virkelig med dårlig selvbilde...og dette gjorde det ikke noe bedre.

Uff nei dette er bare trist og leit.

Men takk for svaret.

Det blir nok ikke flere net dater på meg nei...

har lært den leksen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Selvsagt er det trist og oppleve noe sånt, har aldri opplevd det selv men jeg kan jo sette meg delvis inn i hvordan du har det akkurat nå.

Det kan jo selvfølgelig ha noe med ditt utseende å gjøre men jeg vil ikke gå nærmere inn på det her og nå i og med at jeg ikke vet nok.

Men det er godt og høre at du har lært noe av dette. Mitt råd er å få denne tullingen ut av hodet så fort som mulig. Ikke ta kontakt med ham igjen hvertfall, da vil du bare virke desperat.

Gå ut i dagen, ta en handletur, kjøp noe godt til middag, kos deg og se på Prinsessebryllupet. Det skal hvertfall jeg icon_biggrin.gif

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...