Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et sprengt blodkar under det ene øyet som jeg ønsker å fjerne.

Har sett noen reklamere med at de fjerner sånt med laser. Har dere noen anbefalinger/råd?

Skrevet

En venninne fjernet det med elektrolyse, jeg synes ikke resultatet ble så veldig vellykket. Men det kommer sikkert an på hvor flinke de som gjør dette er.

Gjest Anonymous
Skrevet

Laser er meget effektivt og gir bra resultat. Oppsøk en hudklinikk som benytter den nyeste typen laser - behandlingen bør utføres av lege.

Jeg har fått fjernet sprengte blodkar ved nesevingene ved Hudklinikken i Opera passasjen i Oslo. Alt forsvant og jeg er bare sååå fornøyd.

Skrevet

Takk for svar dere to!

En venninne fjernet det med elektrolyse, jeg synes ikke resultatet ble så veldig vellykket. Men det kommer sikkert an på hvor flinke de som gjør dette er.

Betyr det at hun fortsatt har merker/stygt arr? Og vet du hvor hun gjorde det?

Jeg er litt bekymret siden det er like under øyet, altså på svært ømfindlig hud. Men samtidig er det så kjedelig å måtte sminke over det hver dag når jeg kanskje kan få fjernet det permanent..

Skrevet

Fikk hun fjernet ett sprengt blodkar ved hjelp av hårfjerning (elektrolyse)? :o

Skrevet

Fikk hun fjernet ett sprengt blodkar ved hjelp av hårfjerning (elektrolyse)? :o

Trodde elektrolyse var en type lys/stråling som ble brukt til mer enn hårfjerning?

Skrevet

Trodde elektrolyse var en type lys/stråling som ble brukt til mer enn hårfjerning?

Ok, visste jeg ikke.

Skrevet

Ok, visste jeg ikke.

Jeg VET ikke jeg heller, assa, bare trodde det.

Skrevet

"assa", trodde ikke du var fjortiz assa Poirot.

Skrevet
"assa", trodde ikke du var fjortiz assa Poirot.

Joda, det er jeg til tider!

Koz!

Skrevet
Takk for svar dere to!

Betyr det at hun fortsatt har merker/stygt arr? Og vet du hvor hun gjorde det?

Jeg er litt bekymret siden det er like under øyet, altså på svært ømfindlig hud. Men samtidig er det så kjedelig å måtte sminke over det hver dag når jeg kanskje kan få fjernet det permanent..

Jeg synes ikke at de røde merkene forsvant helt. Det tok også en stund før såret leget seg, så det ble verre før det ble bedre.

Dette var ikke i Bergen, så du trenger ikke å bekymre deg over hvor sånn sett :wink:

(Jeg reagerte også på at det var elektrolysebehandling som var brukt her, men elektrolyse brukes tydeligvis til flere ting)

Skrevet

Elektrolyse er en metode der man bruker nåler og strøm og kan brukes både til hårfjerning og til å fjerne sprengte blodkar. Jeg synes det er forferdelig vondt, men det er utrolig gøy å utføre :D

Skrevet
[Elektrolyse er en metode der man bruker nåler og strøm og kan brukes både til hårfjerning og til å fjerne sprengte blodkar. Jeg synes det er forferdelig vondt, men det er utrolig gøy å utføre :D

:o YOU!!! Men vil du anbefale meg å prøve elektrolyse eller laser på mitt lille sprengte blodkar, Starie?

Skrevet

Jeg har fjernet blodkar under øyet med fint resultat. Det var ikke så ondt.

Hilsen Trille

Annonse
Skrevet

:o YOU!!! Men vil du anbefale meg å prøve elektrolyse eller laser på mitt lille sprengte blodkar, Starie?

Det er veldig vanskelig for meg å svare på uten å ha sett det. Det er ikke alltid elektrolyse er like vellykket dessverre så man må ta flere behandlinger og noen får også stygge arr.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvorfor i all verden bruker du ikke heller laser? Resultatene er MYE bedre i tillegg til at det er tryggere. Behandlingen utføres kun av spesialistutdannede hudleger. Det tar få sekunder og smerten er som et lite stikk..Etterpå er du litt hoven og litt rød i det aktuelle området, men ikke verre enn at det fint kan dekkes over med lett sminke.

Etter et par dager er alt bra.

Se på nettsidene til Hudklinikken i Oslo.(oerapassasjen)

Skrevet

Siden jeg bor i Bergen må jeg finne et aktuelt sted å fjerne blodkaret på her i byen. Skal sjekke litt rundt, gjør ikke noe sånt før jeg er helt sikker på at jeg er i de beste hender!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Blodkar fjernes enkelt og greit med laser (og man behøver ikke være utdannet hudlege for å utføre behandlingen).

Dette er en meget enkel og ekkektiv metode, du blir litt rød/hoven etterpå, men så lenge huden er hel, kan det dekkes over. Har selv fjernet rett under øyet.

Der jeg gjorde det koster et lite blodkar ca 800,-. Skulle du behøve en behandling til er det 500,- (gjelder uansett antall/størrelse på blodkaret).

Men dette er på østlandet,da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...