Bill Skrevet 16. januar 2004 #1 Skrevet 16. januar 2004 Vi skal gifte oss 26.06.04 og har begynt å tenke på bryllupsreise. Hvor drar vi? Vi har lyst å gjøre dette skikkelig, og Gran Canaria, Hellas, Tyrkia er utelukket. Vi har vurdert Maldivene, Mauritzius, men har hørt noe om vintertid der i juni/juli. Har noen andre noen forslag, evt. erfaring?
Arwen Skrevet 16. januar 2004 #2 Skrevet 16. januar 2004 Vi skal til Roma! :D Gleder meg. Vi skal ikke legge så voldsomt mye penger i det. Så en uke der er for oss perfekt har vi etter mye frem og tilbake funnet ut.
~sikka~ Skrevet 16. januar 2004 #3 Skrevet 16. januar 2004 Mexico : http://www.cancunmexicovacations.com eller Sandals: http://www.sandals.com/
jea Skrevet 16. januar 2004 #4 Skrevet 16. januar 2004 Vi skal til florida fortlauderdale... Dette hotellet skal vi bo på http://www.beachcomber-ftlaud.com/hotel/index.html gleder oss,skal være der i 14dager
14062003 Skrevet 16. januar 2004 #5 Skrevet 16. januar 2004 Jeg har, for ikke så alt for lenge siden, skrevet en lenger forklaring her inne om hvordan vår bryllupsreise var til Mauritius. Søk og du vil finne. :-) Rundt 500 bilder på hjemmesiden min også.
Jeanine Skrevet 16. januar 2004 #6 Skrevet 16. januar 2004 Vi skal en uke til Azorene! Det er en øygruppe av vulkanøyer som ligger i atlanterhavet, mellom Lisboa og USA. Vi har ikke vært der, men ble anbefalt å reise dit av en venninne. Hun har vært omtrent overalt i verden og dette er det stedet hun aller mest har lyst å dra tilbake til. Stedet har alt; nydelige strender, flott natur, varmekilder og fossefall som en kan bade i. På www.solia.no kan du se mer. Det er også et sted som enda ikke er helt oppdaget av turistene, så prisene er veldig lave. Vi skal betale ca 10 000 tilsammen for en uke på luksushotell (har til og med spa-avdeling). Og der er det sommer fra ca mai - september. Absolutt verdt å sjekke ut!
April Skrevet 16. januar 2004 #7 Skrevet 16. januar 2004 Vi skal en uke til Fort Lauderdale og en uke på cruise i Karibien..Håper det blir en fin tur..
Jeanine Skrevet 16. januar 2004 #8 Skrevet 16. januar 2004 Vi skal en uke til Fort Lauderdale og en uke på cruise i Karibien..Håper det blir en fin tur.. Hvilken båt skal dere på? Samboeren min er styrmann på en av RCCL sine båter som går i Karibien. Kanskje dere skal på båten hans!
April Skrevet 16. januar 2004 #9 Skrevet 16. januar 2004 Tenkte jeg skulle spurt deg ser du...! Vi skal med RCCL, regner med det blir Explorer of the seas! *venter spent*
Jeanine Skrevet 16. januar 2004 #11 Skrevet 16. januar 2004 Tenkte jeg skulle spurt deg ser du...! Vi skal med RCCL, regner med det blir Explorer of the seas! *venter spent* Han jobber på Rhapsody of the seas, en litt enklere båt enn explorer. Men han har vært på explorer (jeg har bare sett bilder derfra) og den skal være utrolig flott!!
Cajsa Skrevet 17. januar 2004 #12 Skrevet 17. januar 2004 Vi har lyst til å dra på rundreise enten i Australia eller Europa. Over en tre-ukers periode, så vi rekker over mange steder. Har ikke så lyst til å ligge på en strand i to uker, men å oppleve masse som nygifte.
Cajsa Skrevet 17. januar 2004 #13 Skrevet 17. januar 2004 Sør-Afrika er et godt valg! Nydelig land! Men hvor? *nysgjerrig*
Cajsa Skrevet 17. januar 2004 #14 Skrevet 17. januar 2004 Det kommer til å bli en flott bryllupsreise! Har selv vært to ganger i Sør-Afrika, det er nydelig - og så mye forskjellig! Bare husk malaria, siden dere skal til Krüger-parken..
Holly Hobbie Skrevet 17. januar 2004 #15 Skrevet 17. januar 2004 Nå ser det ut som det blir USA i o uker på oss! Vi reiser en uke eetter bryllupet, skal nemlig i et bryllup lørdagen etter årt eget. Blir Flordia tror jeg. Jippi! Ingen av oss har vært utenfor Europa før!
prinsipessa Skrevet 17. januar 2004 #16 Skrevet 17. januar 2004 helt enig, SA er et vidundelig land å reise rundt i, har selv vært der i en mnd.. Og var fem dager i Krüger parken...Så masse spennende dyr. Og Cape Town er helt fantastisk, kjempe fint. Jeg har ikke planlagt noen tur enda, men det blir sikkert Thailand eller Maldivene... Liker meg veldig godt i Thailan og er gla i hvite strender og late dager.. Men har aldri vært i Maldivene, men det ser jo veldig fint ut der også.
hallingbrud Skrevet 18. januar 2004 #17 Skrevet 18. januar 2004 Vi skal på to ukers safari i Afrika. Vi vurderer å dra på denne turen:http://www.guerba.co.uk/tour-details-template.asp?Region=Africa&Color=b72531&Id=63 Det er selskapet Guerba som arrangerer turen (vi fikk brosjyren på Kilroy). Har noen av dere erfaring med Guerba?
¤Tiili¤ Skrevet 18. januar 2004 #18 Skrevet 18. januar 2004 Vi skal bo i et sommerhus i danmark i 10 dager. Vi kommer oss ikke lenger uten og bruke mye tid på reisen da ingen får meg opp i et fly, men jeg er storførnøyd med danmark jeg, det blir såååååååå kjempekoselig!!
Gjest Tex Skrevet 18. januar 2004 #19 Skrevet 18. januar 2004 Jeg vil helst bli hjemme, men det kan se ut som at jeg må gi meg gitt.... Til gjengjeld har min samboer lagt opp løpet adskillig mer etter min smak enn egen, han vil helst til Equador og Galappagosøyene, mens det ser ut som om det blir en ukes cruise i Middelhavet etterfulgt av en uke i Hellas.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå