Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hørt at det er mulig å tatovere på seg fregner..

Noen som har hørt noe eller har noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hørte et par varselklokker, teller det?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hørte et par varselklokker, teller det?

Hehe, jada, alt teller..

Hva har du hørt? noe mer å fortelle?

Gjest Søgni
Skrevet

Dette blir jo litt off-topic, så jeg håper det er greit :)

Men hvorfor ønsker du å tatovere på deg fregner? Altså, fregner er noe av det fineste jeg ser på andre mennesker, men det er jo fordi det ofte står så fint til bl.a. hår-, hud-, og øyefarge. Jeg tviler sterkt på at jeg ville kledd det selv, fordi det ville (nesten garantert) ikke harmonert med resten av fargene mine i det hele tatt. Det ville trolig heller sett ut som et hudproblem av et slag på meg iallefall.

Men for all del, det handler sikkert litt om preferanser og smak også.

• Liker 1
Gjest BabyBlue
Skrevet

Minner meg om den saken hvor folk i USA ble gærne da de hørte at de kunne stemple på seg smilehull. Håper at de fleste skjønte at de ville være eksisterende selv når de ikke smilte før de booket time :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Dette blir jo litt off-topic, så jeg håper det er greit :)

Men hvorfor ønsker du å tatovere på deg fregner? Altså, fregner er noe av det fineste jeg ser på andre mennesker, men det er jo fordi det ofte står så fint til bl.a. hår-, hud-, og øyefarge. Jeg tviler sterkt på at jeg ville kledd det selv, fordi det ville (nesten garantert) ikke harmonert med resten av fargene mine i det hele tatt. Det ville trolig heller sett ut som et hudproblem av et slag på meg iallefall.

Men for all del, det handler sikkert litt om preferanser og smak også.

Jeg har naturlige fregner jeg.. så har ikke lyst til å tatovere på meg noe mer! Spørsmålet var bare grunnet nysgjerrighet ang. en artikkel jeg leste.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner en som har tatovert en fregne på leggen.. Han har naturlig fregner over hele kroppen, og fikk høre kommentaren "mangler bare en til, så har du hele rekka" eller noe sånnt, så han gikk til tattovør og tattoverte en på leggen :)

Gjest Søgni
Skrevet

Jeg har naturlige fregner jeg.. så har ikke lyst til å tatovere på meg noe mer! Spørsmålet var bare grunnet nysgjerrighet ang. en artikkel jeg leste.

Denne? Jeg fant dette i tillegg.

Jeg må si at det virker veldig spesielt for meg å ville tatovere på seg fregner (og skjønnhetsflekker!), men etter hva jeg forstår så forsvinner de i det minste av seg selv etter relativt kort tid. Jeg hadde ingen ide om at dette gikk an, og heller ikke at det var såpass populært. Og årsaken/motivasjonen for mange skal være at det fremstår som søtt. Ja, fregner er ganske søtt, men det er fordi folk med naturlige fregner gjerne kler dem. Mener jeg, iallefall.

Det finnes helt sikkert flinke folk som klarer å finne en relativt passende fargetone, men jeg blir skeptisk likevel. Alt dette minner meg litt om en feilslått strategi, spesielt i en tid der "det naturlige" er in, der man i stedet for å sette pris på/fremheve sine egne særtrekk skaffer seg nye.

Nå høres jeg sikkert i overkant negativ ut, men jeg synes det er skikkelig teit. Men folk må da gjerne tatovere på seg fregner og skjønnhetsflekker for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...