AnonymBruker Skrevet 25. mars 2012 #1 Skrevet 25. mars 2012 Jeg har før hatt hair extension med keratin, men er interesert i å prøve tape extensions, noen her som har noe å anbefale? Dere som bruker hair extension, hvor har dere kjøpt det og er det fornøyde?
Gjest "gjest" Skrevet 25. mars 2012 #2 Skrevet 25. mars 2012 "Hvilke" blir det rette spørreordet her.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2012 #3 Skrevet 25. mars 2012 "Hvilke" blir det rette spørreordet her. Men du skjønte hva jeg mente, ikke sant?
Minya Skrevet 26. mars 2012 #4 Skrevet 26. mars 2012 Jeg brukte keratinfester da jeg hadde extensions, var veldig fornøyd med det egentlig. Når festene begynte å løsne og jeg trakk dem ut, var håret mitt veldig fint og medgjørlig i lange tider etterpå.
moonsky Skrevet 26. mars 2012 #5 Skrevet 26. mars 2012 Skal man ha BRA extension som ikke ødelegg håret og som ikke kommer fra kidnappede kvinner som blir "frasjålet" håret sitt må man nok gå for Balmain, dyrere men med lang garanti. Skjekk her; http://irlins.blogg.no/1332625060_balmain_extension_p_l.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå