Lumos Skrevet 25. mars 2012 #1 Skrevet 25. mars 2012 Hei! Jeg og min samboer driver å leter etter rimelige enveisbilletter til Goa i India, men det er så mye dyrt. De billigste er gjerne fra selskaper som Aeroflot, og de vil jeg ikke fly med. Jeg leter jevnlig etter billetter fra mange forskjellige sider, som Finn, Momondo, Skyscanner, flybilligst og så videre. Er det noen som har tips til flyselskaper eller nettsider som er flinke på India? Utreise blir forøvrig mest sannsynlig i begynnelsen av desember i år. Vi skal backpacke gjennom Asia (med så lite penger som mulig), så det er derfor jeg gjerne vil ha billettene østover billigst mulig
CathFoto Skrevet 25. mars 2012 #2 Skrevet 25. mars 2012 Vi fikk sinnsykt billige billetter via Turkish Airlines, anbefales IKKE. Ble over24 t forsinket, og selv om det skjer innimellom med alle flyselskap så lo en bekjent som jobber på Gardermoen da hun hørte vi skulle fly med de, hun mente det var normalen mer enn unntak. Anyways, det var også lite info, så kjip situasjon. Et tips for å få ned pris er å bestille billett Oslo- Delhi også bestille Delhi-Goa med et indisk selskap som Kingfisher, IndiGo eller SpiceJet
Lumos Skrevet 25. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 25. mars 2012 Åh, såpass, så kjedelig! Takk for tips. Vi har allerede sjekket billetter til Delhi og prisene er litt lavere, men vi skulle ønske vi kunne få prisene enda et hakk lavere, hehe
CathFoto Skrevet 25. mars 2012 #4 Skrevet 25. mars 2012 Vi betalte forøvrig 3000,- for billettene til Delhi og ca 300-400 til Goa, det var februar
reiselyst72 Skrevet 27. mars 2012 #5 Skrevet 27. mars 2012 Hei, for å få priser som CathFoto har klart må du slå til på kampanjer. Og for avreise i desember vil de nok neppe kommer før over sommeren, det er litt for tidlig nå. Og ikke vurder å kjøpe billetter med Kingfisher Airlines, de er tilnærmet konkurs.
Lumos Skrevet 28. mars 2012 Forfatter #6 Skrevet 28. mars 2012 Jeg har funnet priser til 3100 kr per pers med SAS til Frankfurt og Condor videre til Goa. Kommer nok til å bestille 1
Lune Skrevet 28. mars 2012 #7 Skrevet 28. mars 2012 Sjekk Apollo fra Stockholm, de flyr charter og man kan få restplassbillett til rundt 1000kr.
Lumos Skrevet 29. mars 2012 Forfatter #8 Skrevet 29. mars 2012 Ojsann, det var billig, takk for tips!
Lune Skrevet 29. mars 2012 #9 Skrevet 29. mars 2012 Bruk denne siden, akkurat nå er det ikke noe billig pga. påsken. Men har sett billetter ned til 1398 SEK med en overnatting.Ikke bare er det billig, men det er direkte så man sparer mange timer. http://www.flygtorget.se/Resor/Charter/?DepartureFrom=Sverige&Destination=Indien&Partner=Flygtorget
OhSerendipity Skrevet 30. mars 2012 #10 Skrevet 30. mars 2012 (endret) Sjekk ut dohop.no Jeg bestiller ALLTID flybillettene mine der. Det er forresten nesten alltid billigst å bestille tur- og returbillett hver for seg, så ikke søk etter t/r! Jeg har spart utallige tusenlapper på denne måten. Da må dere kanskje forberede dere på litt mellomlandinger, men det er verdt det for å spare noen tusen Endret 30. mars 2012 av OhSerendipity
Lumos Skrevet 30. mars 2012 Forfatter #11 Skrevet 30. mars 2012 Det er på Dohop jeg har funnet billige billetter Vi skal ikke ha retur fra India, så det blir ikke noe problem Takk for tips! Dohop er helt genialt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå