Gå til innhold

Noen kreative brukere her inne?

Aggie78

Anbefalte innlegg

Jeg skal lage et rebusløp, men er helt elendig på slikt. Har brukt store deler av dagen på dette, men jeg kommer ingen vei :/ Postene er: hønehuset, lekehytta, trillebår og låven. Hvis noen kunne hjulpet hadde jeg vært evig takknemlig!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NozMonster

men er ikke det litt vanskelig å hjelpe deg når ingen her vet hvordan det ser ut hos deg da? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utendørs, og jeg tenkte bare å finne clues for alle de postene jeg nevnte :) feks ikke hane, men.. + hus for hønehuset. Som dere sikkert ser så er jeg elendig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Det er utendørs, og jeg tenkte bare å finne clues for alle de postene jeg nevnte :) feks ikke hane, men.. + hus for hønehuset. Som dere sikkert ser så er jeg elendig :P

aaah, det hadde jo vært en fordel å ha med i hovedinnlegget :P

men kanskje du kan lage et skattekart? :vetikke:

hvor mange år er disse som skal lete da?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, det burde jeg! Hm, ja, men hvordan lager jeg det? Blir det ikke litt åpenlyst å tegne hvor skatten er? De er voksne :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal lage et rebusløp, men er helt elendig på slikt. Har brukt store deler av dagen på dette, men jeg kommer ingen vei :/ Postene er: hønehuset, lekehytta, trillebår og låven. Hvis noen kunne hjulpet hadde jeg vært evig takknemlig!!:)

Hønsehuset - du tegner et egg + et hus

Lekehytta - Du kan f.eks. skrive BRIO og tegne en hytte

Trillebår - tegn et hjul og en båre (skulle gjerne tegna det for deg her, men..)

Låven - tegn en som ligger nede + skriv venn minus n.

Forsto du dette er du god! :fnise:

Men jeg prøvde da i hvert fall.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, det var skikkelig bra! Tror jammen jeg skal bruke alle sammen ;) tuuuuusen takk!! Da var løpet redda :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ok, det var skikkelig bra! Tror jammen jeg skal bruke alle sammen ;) tuuuuusen takk!! Da var løpet redda :)

Da håper jeg at det er for småbarn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du brukte tid på å kommentere det da! Du må ha et virkelig innholdsrikt liv :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller så kan du jo tegne skattekart, men til ett sted av gangen, og der finner man neste kart..? Da finner man jo ikke "skatten" med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo lage gåter istedet for rebus kanskje? "Skal du ha tilbehør til baconet ditt, da går du hit" osv:P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Du kan jo lage gåter istedet for rebus kanskje? "Skal du ha tilbehør til baconet ditt, da går du hit" osv:P

eller- reven er sulten, hvor/hva er favorittrestauranten hans? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, genialt! Tror kanskje jeg prøver meg på litt av alt! Feks gåte på en post, tegning på en annen og skattekart til den siste posten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...