AnonymBruker Skrevet 25. mars 2012 #1 Skrevet 25. mars 2012 Noen her som vet hvor man kan kjøpe Comfort Zone hudpleie på nett?
challenger Skrevet 25. mars 2012 #2 Skrevet 25. mars 2012 Tror ikke det kan kjøpes på nett, kun i salong. Har vært på jakt lenge selv, men finner ingenting på nett dessverre.. Er vel kun på WahWah her i Norge man får kjøpt det?
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2012 #3 Skrevet 25. mars 2012 Ja, det jeg også tror.. Har lett en stund nå. Jeg bor i Spania så er litt kjedelig, men men. Har du prøvd noen av produktene fra Comfort Zone før? Jeg ble anbefalt det forrige gang jeg var på WahWah.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2012 #4 Skrevet 25. mars 2012 Tror ikke det kan kjøpes på nett, kun i salong. Har vært på jakt lenge selv, men finner ingenting på nett dessverre.. Er vel kun på WahWah her i Norge man får kjøpt det? Ja, det jeg også tror.. Har lett en stund nå. Jeg bor i Spania så er litt kjedelig, men men. Har du prøvd noen av produktene fra Comfort Zone før? Jeg ble anbefalt det forrige gang jeg var på WahWah.
challenger Skrevet 25. mars 2012 #5 Skrevet 25. mars 2012 Ja, det jeg også tror.. Har lett en stund nå. Jeg bor i Spania så er litt kjedelig, men men. Har du prøvd noen av produktene fra Comfort Zone før? Jeg ble anbefalt det forrige gang jeg var på WahWah. Er et hotell på Mallorca som har produktene da ifølge hjemmesiden deres, om du tilfeldigvis skulle bo der Hehe.. Merket er visst italiensk. Nei har ikke prøvd de enda, men har tenkt å kjøpe de så fort jeg er i nærheten av en plass som selger det! Har nemlig ikke WahWah her i byen:(
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2012 #6 Skrevet 25. mars 2012 Er et hotell på Mallorca som har produktene da ifølge hjemmesiden deres, om du tilfeldigvis skulle bo der Hehe.. Merket er visst italiensk. Nei har ikke prøvd de enda, men har tenkt å kjøpe de så fort jeg er i nærheten av en plass som selger det! Har nemlig ikke WahWah her i byen:( Åja! Okei,ja, del gjerne erfaringer hvis du får prøvd det i nærmeste fremtid! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå