¤Tiili¤ Skrevet 16. januar 2004 #1 Skrevet 16. januar 2004 Jeg er den som henter posten HVER morgen hele tiden, hvorfor jeg ikke hentet den idag, vet jeg ikke, men vet dere hva som lå i postkassen idag når jeg hentet posten etter stengetid??Brudekjolen min!!!!!!!! :o Fy søren asså!Vet jeg får hentet den i morgen, men likavel da...... Så nå har jeg supersommerfugler i magen!!!
Gjest Tabby Skrevet 16. januar 2004 #3 Skrevet 16. januar 2004 Som Jea sier, gled deg til i morgen. Ikke så mye annet å gjøre
momo Skrevet 16. januar 2004 #4 Skrevet 16. januar 2004 Du får bare glede deg til i morgen. Husker når jeg fikk brudekjolen min i posten. Jeg var helt i hundre. :D :D
¤Tiili¤ Skrevet 17. januar 2004 Forfatter #5 Skrevet 17. januar 2004 Så da har jeg fått den, prøvd den og EEEEEEEEELSKER den!!!!!!!!! Den satt som et skudd!Sydama måtte sy ut 2 cm rundt brystpartiet, og nå sitter den kjempefint på meg! :D
camie Skrevet 17. januar 2004 #6 Skrevet 17. januar 2004 Åssn kjole har du bestilt da?? Har du bilde??
¤Tiili¤ Skrevet 17. januar 2004 Forfatter #7 Skrevet 17. januar 2004 Har et annet tema på det her, der jeg spør om hjelp til og finne den! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå