AnonymBruker Skrevet 25. mars 2012 #1 Skrevet 25. mars 2012 hei jeg lurer på om det er noen her som har vært med på markedsundersøkelser, der man får betalt i penger og ikke rabatter. Jeg vet det er snakk om småpenger. Men alikevel Jeg vil ikke bli medlem der jeg må betale for å bli medlem. Noen erfaringer? :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2012 #2 Skrevet 25. mars 2012 Briada (Cint) er en av mange. Kjener også til YouGov, men der får du gavekort og ikke penger på konto. Du må forstå at du ikke blir rik med noen av de.
øyungen Skrevet 1. april 2012 #4 Skrevet 1. april 2012 Briada (Cint) er en av mange. Kjener også til YouGov, men der får du gavekort og ikke penger på konto. Du må forstå at du ikke blir rik med noen av de. Briada er ren kopi av Triaba. Ikke nok med at de har kopiert navnet, Briada har også kopiert bildebruken.....
øyungen Skrevet 1. april 2012 #5 Skrevet 1. april 2012 Liste over noen betalte markedsundersøkelser i Norge: YouGov, Triaba, Gfk, Verdifull mening, Galluppanelet, Ciao, Meningstorget, IPSOS og mange flere. Har ikke lagt inn linker, men det burde være enkelt å finne dem. - og betalingen fra dem er skattefri siden de regnes som tilfeldig inntekt.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2012 #6 Skrevet 1. april 2012 Briada er ren kopi av Triaba. Ikke nok med at de har kopiert navnet, Briada har også kopiert bildebruken..... Ser at Briada og Triaba er laget pa Cint Direct platform. Dermed lik layout. Epost fra begge er egentlig adressert fra Cint uansett.
aya Skrevet 1. april 2012 #7 Skrevet 1. april 2012 Anbefaler Triaba (www.triaba.com) og YouGov(www.yougov.com) Koster ingenting å bli medlem og får 1-2 undersøkelser per uke som det er valgfritt å svare på. Kan få betalt i cash (via PayPal) eller gavekort fra Triaba og kun gavekort fra YouGov.
aya Skrevet 1. april 2012 #8 Skrevet 1. april 2012 Glemte å nevne at Triaba ofte har konkurranser der man kan vinne gavekort:) Info om dette finnes på Triaba sine facebook-sider og nettsiden (www.triaba.com).
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #9 Skrevet 12. juli 2013 Lurer på om jeg skal registrere meg på Meningstorget.no. Noen som har erfaringer med det? Er det enkelt? Trygt? Anonymous poster hash: 2732e...7d0
Gjest Wei Wei Skrevet 13. juli 2013 #10 Skrevet 13. juli 2013 Alle disse som er nevnt over er trygge, etter min mening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå