Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2002 #1 Skrevet 24. mai 2002 hva synes dere om : rekecocktail oksekøtt m poteter og grønnsaker jordbær m fløte???
Evy Skrevet 24. mai 2002 #2 Skrevet 24. mai 2002 Hørtes herlig ut, men ikke forretten. Men det er kun for eg ikke liker reker
Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2002 #3 Skrevet 24. mai 2002 Veldig safe... men litt kjedelig syns jeg. Ville kanskje valgt en annen forrett om ikke annet. Og kanskje jordbær med is istedet for fløte? jeg liker ikke fløte, og det er det mange andre som heller ikke gjør...
Augustbrud02 Skrevet 24. mai 2002 #4 Skrevet 24. mai 2002 Jeg ville definitivt valgt noe annet enn rekecocktail, men det er fordi jeg selv synes det er litt kjedelig. Oksekjøtt er vel helt ordinært, men "safe". Hvis dere har litt spenstige grønsaker ved siden av blir det bra, ikke bare gulerøtter og erter liksom. Til dessert ville jeg også hatt is og ikke fløte. Det er faktisk få jeg kjenner som liker fløte, og da iallfall sånn rett på jordbærene. Kanskje dere kan ha både fløte og is?12
Gjest Solskinn Skrevet 24. mai 2002 #5 Skrevet 24. mai 2002 Det finnes mange som ikke liker en masse, derfor syns jeg dere skal velge det DERE har lyst på. Jeg syns det så godt ut. Bare tenk på at det finnes folk som er alergiske mot skalldyr!12
meta Skrevet 24. mai 2002 #6 Skrevet 24. mai 2002 Kjempedeilig! Men hva med is til jordbærene? Dette er uansett noe alle liker Jeg blir sulten jeg..
yes Skrevet 24. mai 2002 #7 Skrevet 24. mai 2002 Synst det høres godt ut jeg!! Det som er viktig med en slik dag er at dere som brudepar blir fornøyd. Synest ikke dere skal ta hensyn til hva andre liker og ikke liker, med mindre det er allergier ol. Lykke til 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå