Gå til innhold

mat..

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

hva synes dere om :

rekecocktail

oksekøtt m poteter og grønnsaker

jordbær m fløte???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes herlig ut, men ikke forretten.

Men det er kun for eg ikke liker reker

Gjest Anonymous
Skrevet

Veldig safe... men litt kjedelig syns jeg. Ville kanskje valgt en annen forrett om ikke annet. Og kanskje jordbær med is istedet for fløte? jeg liker ikke fløte, og det er det mange andre som heller ikke gjør...

Skrevet

Jeg ville definitivt valgt noe annet enn rekecocktail, men det er fordi jeg selv synes det er litt kjedelig. Oksekjøtt er vel helt ordinært, men "safe". Hvis dere har litt spenstige grønsaker ved siden av blir det bra, ikke bare gulerøtter og erter liksom. Til dessert ville jeg også hatt is og ikke fløte. Det er faktisk få jeg kjenner som liker fløte, og da iallfall sånn rett på jordbærene. Kanskje dere kan ha både fløte og is?12

Gjest Solskinn
Skrevet

Det finnes mange som ikke liker en masse, derfor syns jeg dere skal velge det DERE har lyst på.

Jeg syns det så godt ut. Bare tenk på at det finnes folk som er alergiske mot skalldyr!12

Skrevet

Kjempedeilig! Men hva med is til jordbærene? Dette er uansett noe alle liker icon_smile.gif Jeg blir sulten jeg..

Skrevet

Synst det høres godt ut jeg!!

Det som er viktig med en slik dag er at dere som brudepar blir fornøyd. Synest ikke dere skal ta hensyn til hva andre liker og ikke liker, med mindre det er allergier ol.

Lykke til icon_smile.gif12

Skrevet

Godt, ja, men kjedelig. 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...