AnonymBruker Skrevet 25. mars 2012 #1 Skrevet 25. mars 2012 Hvilken type gulv ville du ha valgt? Post gjerne farge og type, pluss hvor du ville ha hatt det. Jeg tror jeg vil ha noe lyst tregulv, men vet ikke helt akkurat hvilken tretype jeg vil ha. Er også på jakt etter tips til flotte fliser på bad og eventuelt kjøkken.
sebra Skrevet 25. mars 2012 #2 Skrevet 25. mars 2012 <3 Har så lyst på det i hele leiligheten, men har ikke samvittighet til å bytte ut parketten jeg har nå siden den ikke er gammel.
Pene sko... Skrevet 25. mars 2012 #3 Skrevet 25. mars 2012 Jeg hadde egentlig lyst på skipsgulv i leiligheten, men slik ble det ikke. I ettertid angrer jeg. Jeg tror det kunne sett bra ut. Generelt har jeg alltid vært svak for mørkt skipsgulv.
Gjest Survival Skrevet 25. mars 2012 #4 Skrevet 25. mars 2012 Jeg hadde egentlig lyst på skipsgulv i leiligheten, men slik ble det ikke. I ettertid angrer jeg. Jeg tror det kunne sett bra ut. Generelt har jeg alltid vært svak for mørkt skipsgulv. Vi har skipsgulv på to rom Det er veldig vakkert å se på, og godt materiale, i tillegg til at det var svært enkelt å legge. Eneste ulempen er at prisen er litt stivere, men hvorfor ikke investere i et dyrere gulv når det utgjør en så stor del av rommet?
Gjest Badabing Skrevet 25. mars 2012 #5 Skrevet 25. mars 2012 (endret) <3 Har så lyst på det i hele leiligheten, men har ikke samvittighet til å bytte ut parketten jeg har nå siden den ikke er gammel. Veldig fint med så lyst gulv! Vårt er allerede byttet, men ville kanskje gått for lyst om jeg kunne velge om igjen. Har valnøtt enstavs nå. I grunnen fornøyd med det, synes enstavs er mye finere enn trestavs. Vårt (Kährs valnøtt Atlanta) Endret 25. mars 2012 av Badabing
Gjest CarolineS Skrevet 25. mars 2012 #6 Skrevet 25. mars 2012 (endret) http://www.gulvspesialisten.no/produkter/parkett/1_stav/calista-eik-rokt-og-mattlakket/ http://www.gulvspesialisten.no/produkter/heltre/nordic-roots-dark-timber/ http://www.gulvspesialisten.no/produkter/parkett/1_stav/calista-eik-rokt-og-oljet/ Veldig glad i røkt eik Tror kanskje sistnevnte er den fineste i mine øyne. Synes det er finest med likt gulv i hele leiligheten/huset, i hvertfall i samme etasje. Bad og vaskerom burde selvfølgelig flislegges, og det kan evt. gang/vindfang også, siden det er utsatt for en del fukt Endret 25. mars 2012 av CarolineS
Gjest CarolineS Skrevet 25. mars 2012 #8 Skrevet 25. mars 2012 Nr. 2 så litt deilig ut. Heltre er deilig!
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #9 Skrevet 27. mars 2012 Hva er forskjellen på enstavs og trestavs parkett? Er det bredden?
Gjest Badabing Skrevet 27. mars 2012 #10 Skrevet 27. mars 2012 Hva er forskjellen på enstavs og trestavs parkett? Er det bredden? Stemmer Enstavs er brede bord. Gir et mer rolig og rent inntrykk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå