Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har mistet min kjære samboer. Han gikk fra meg på onsdag, og jeg har det så vondt.

Jeg vrenges innvendig og gjør ikke annet enn å gråte og gråte og gråte.

Vi rakk å dele 4,5 år sammen, med mange fine minner. Disse strømmer på nå fra alle retninger, og jeg klarer ikke helt å takle de.

Jeg blir som regel liggende under dyna og hylgrine.

Å vite at den man elsker over alt her på denne jord, plutselig ikke føler det samme tilbake er som å få revet ut hele hjertet.

Jeg vil bare falle sammen og forsvinne..

Jeg vet ting vil bli bedre etterhvert, men nå er det så vondt at jeg bare sitter lammet tilbake.

Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget, men nå har jeg da engang skrevet det..

:cry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe så utrolig trist! Jeg er kjempelei meg på dine vegne.. :trøste:

Skrevet

Så trist, Runa. Har ikke så mye å si til trøst, men gir deg gode klemmer. :trøste:

Skrevet

Gud så grusomt! Sender deg masse varme tanker og en klem!

Skrevet

Kjære Runa!

Føler med deg nå...ord blir litt fattige i en sånn sammenheng.

Kunne så gjerne ønske at du kunne slippe å oppleve dette, men det eneste jeg kan si er at du må la deg selv få gråte og gråte, jobbe deg gjennom de vonde følelsene...Tror det er det eneste som hjelper...

Uff, jeg syns så synd på deg nå, Runa...

Klem til deg fra Kverula

Skrevet

:trøste:

Så forferdelig..

Stor klem til deg

Skrevet

Dette gjorde meg veldig trist på dine vegne Runa.

Gi deg selv tiden til å sørge nå, etterhvert vil du kanskje se lysere på det :wink:

Stooor klem fra Meg

Skrevet

:trøste: Du har det sikkert vondt nå men med tiden så føler du deg bedre og bedre skal jeg lover deg.

Skrevet

føler med deg...men midt i en sorg fins det vel ingen trøst. Du har lidt et tap, og må vel jobbe deg gjennom det. Grine, lytte til Celine Dion og spise masse sjokolade...

Men et brudd trenger jo ikke bare være en dør som lukkes, det er jo en annen som åpner seg! Klisje, jeg vet det, men likevel...Det er tross alt bedre at det blir slutt enn at du lever sammen med en som ikke har følelser for deg lengre. Men gjør vel vondt ja-

4.5 år er leeenge, mange små tynne bånd som er bundet sammen, og alle gjør vel vondt når de slites av. Jeg tror kanskje selvfølelsen får seg en stor knekk når man opplever at kjæresten forlater en.

Bare du har noen å snakke med, så hjelper kanskje det og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...