Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Tidssone
Skrevet

Hva er din beste hårkur og hvilken type hår har du?

Jeg har krøller og får lett frizzy hår. Moroccanoil sin intense hårkur er det beste som har hendt håret mitt.

Alt fra Redken er fyfy for meg.

Videoannonse
Annonse
Gjest "gjest"
Skrevet

KMS kur for farget hår er en innertier.

Skrevet (endret)

KMS var fy-fy for mitt hår. Det ble skikkelig fett og tungt.

Endret av Susih89
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med denne :) Har langt, glatt og mykt hår som slites lett i tuppene.

Gjest Tidssone
Skrevet

Jeg har lyst til å prøve kuren fra Macadamia. KMS er fyfy.

Skrevet

Redken kom som en reddende engel for håret mitt som var nedbrutt av all blekingen og kjemiske behandlinger.

I tillegg varierer jeg litt med å bruke Joico og Kerastase.

Styrer unna billige butikkhårpleieprodukter.

Gjest "gjest"
Skrevet

KMS er jo steike herlige produkter da. Elsker Silkershampoen.

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Joico intense hydrator og Sexy hair sin Soy linje er gull på meg. Har langt supertykt hår :)

Skrevet

Syoss sin hårkur prøvde jeg en gang og det er det verste jeg har prøvd når det gjelder hårprodukter. Aldri igjen.

Gjest kittycat
Skrevet

Aussie sin 3 minute miracle er en veldig fuktighetsgivende kur som har fått braa omtale. Hvordan den virkelig virker på håret syns jeg er vanskelig å si, men i tillegg bruker jeg Lee Stafford sin bleach blondes for blondere hår og LS sin Argainoil. real good :)

Har også brukt phc sin fra Kicks. Den er billig 85 kr, den var for farget hår, men merket ikke noe, men fantastisk peach lukt<3 anbefaler aussie sin 3 minute miracle! fins for både farget, frizzy og langt hår.

Gjest Offensive Pie
Skrevet

Hva er din beste hårkur og hvilken type hår har du?

Jeg har krøller og får lett frizzy hår. Moroccanoil sin intense hårkur er det beste som har hendt håret mitt.

Alt fra Redken er fyfy for meg.

Jeg reagerer likt på Redken, mon tro om jeg får like gode resultater med Moroccanoil som deg? Må testes :)

Skrevet

Jeg har stritt hår, og mine favoritthårkurer er Gliss fra Schwarzkopf og Moroccanoil :)

Skrevet

Jeg eeeelsker Joico K-Pak Revitaluxe og synes at Redken sin All soft også er fantastisk, bare at den siste går jeg gjennom i løpet av 3-4 vask så er ikke så veldig økonomisk.

Verste tingen jeg har prøvd var før jul når alle pengene etter studielånet skulle gå til julegaver til andre, men håret var desperat etter et eller annet som kunne hjelpe...Jeg kjøpte Gliss ulitmate repair (den sorte) - makan til søppel skal man lete lenge etter. Visste jo at det ikke kom til å være bra, men at det skulle ødelegge håret trodde jeg virkelig ikke...Håret trengte mye kjærlig omsorg og intensiv kuring med BRA produkter for å rette opp skaden...

AnonymBruker
Skrevet

joico intense Hydrator = himmelriket for hår!

• Liker 1
Gjest Tidssone
Skrevet

Jeg reagerer likt på Redken, mon tro om jeg får like gode resultater med Moroccanoil som deg? Må testes :)

Det er egentlig kun kuren (har bare prøvd den blå, ikke den med oransje på) som er bra.

Ellers må jeg lage meg en liste over nye kurer jeg kan teste ut.

Noen som har prøvd Macadamia eller hva den heter?

Skrevet

Det er egentlig kun kuren (har bare prøvd den blå, ikke den med oransje på) som er bra.

Ellers må jeg lage meg en liste over nye kurer jeg kan teste ut.

Noen som har prøvd Macadamia eller hva den heter?

Som jeg skrev tidligere i tråden er jeg superfornøyd med denne:) Lukter godt gjør den og!

Gjest Tidssone
Skrevet

Som jeg skrev tidligere i tråden er jeg superfornøyd med denne:) Lukter godt gjør den og!

Ja. Klikket meg inn på linken også, men du har helt annen hårtype enn meg.

Lukter den bedre enn Moroccanoil?

Skrevet

Jeg synes den til Schwartzkopf er ålreit. Prøvd en hel drøss med andre, men går stort sett tilbake til den. Er ikke spesielt dyr heller.

Skrevet

Ja. Klikket meg inn på linken også, men du har helt annen hårtype enn meg.

Lukter den bedre enn Moroccanoil?

Jeg hater lukten av Morrocanoil så for min del er den MYE bedre:p

Skrevet

Syoss sin hårkur prøvde jeg en gang og det er det verste jeg har prøvd når det gjelder hårprodukter. Aldri igjen.

Syoss generelt er crap. Brukte ukesvis på å rette opp skadene etter to hårvask med Syoss på mitt vanlige, nordiske hår.

Reagerer også på Redken, men har fått gode resultater med Moroccanoil shampoo og hårolje. Samt har jeg brukt Wella sin røde hårkur. Lukter fantastisk og håret blir silkemykt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...