Gå til innhold

Gode skrekkfilmer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen gode skrekkfilmer? Trenger noen som er ordentlig skummel... ikke sånn som The grudge...osv

Videoannonse
Annonse
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Jeg syns The Strangers med Liv Tyler var veldig skummel.

• Liker 2
Gjest Sjokoladebolle
Skrevet

Insidious er noe av det skumleste jeg har sett på lenge :haar:

AnonymBruker
Skrevet

The Shining og Silence of the lambs

Skrevet

The Others

Skrevet

Insidious er noe av det skumleste jeg har sett på lenge :haar:

Enig, så den alene på natta og angra som en hund. The ring er en av mine favoritter.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes Eden Lake er veldig bra. Britisk, noe som gjør den bedre, synes den har skikkelig kvalitet. Kjente skuespillere, bra skript og filming, og skikkelig skummel handling.

Skrevet

Jeg synes Eden Lake er veldig bra. Britisk, noe som gjør den bedre, synes den har skikkelig kvalitet. Kjente skuespillere, bra skript og filming, og skikkelig skummel handling.

Den var bare syyyyyyyyyyk!!!

Gjest Sjokoladebolle
Skrevet

Enig, så den alene på natta og angra som en hund. The ring er en av mine favoritter.

Uff, da tror jeg at jeg hadde gått inn i en koma. Jeg var veldig glad for at samboeren min så den sammen med meg :gjeiper:

Gjest Sjokoladebolle
Skrevet (endret)

*Dobbelpost*

Endret av Sjokoladebolle
Gjest "gjest"
Skrevet

Noen gode skrekkfilmer? Trenger noen som er ordentlig skummel... ikke sånn som The grudge...osv

Da bør du se tvserien American Horror Story. Ren kunst. Blodfan.

• Liker 2
Skrevet

The Messengers, The Woman in Black, The Haunting, The Excorsism of Emily Rose, Shrooms

Men uten å vite hva slags type skrekkfilm du liker, så er det litt vanskelig å foreslå filmer. Jeg liker best "haunted house" filmer, og det inkluderer The Ring og The Grudge. Splatter/gore etc er ikke helt min greie, men det er kanskje det du er ute etter?

AnonymBruker
Skrevet

insidious er noe av det nifseste jeg har sett på lenge!

american horror story er ikke skummelt!

Skrevet

The Last House on the Left er helt jævlig.

Skrevet

Nå er det jo veldig individuelt hva man lar seg skremme av, men jeg har sovet med lyset på etter å ha sett blair witch project, paranormal activity 1 og miniserien Rose Red.

• Liker 1
Skrevet

The Messengers, The Woman in Black, The Haunting, The Excorsism of Emily Rose, Shrooms

Men uten å vite hva slags type skrekkfilm du liker, så er det litt vanskelig å foreslå filmer. Jeg liker best "haunted house" filmer, og det inkluderer The Ring og The Grudge. Splatter/gore etc er ikke helt min greie, men det er kanskje det du er ute etter?

LIkte insidiuos likte jeg veldig godt, og Orphan. liker mest sånne psykologiske skrekkfilmer... ik glad i tortur

Skrevet

A nightmare on elm street, den nyeste utgaven.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...