AnonymBruker Skrevet 25. mars 2012 #1 Skrevet 25. mars 2012 Jeg har kjøpt meg et par mandy pants fra Cubus. Syntes buksa var så stillig. Men nå har jeg litt problemer med hva jeg skal bruke til. Hvilke sko, hvilken overdel og hvilket belte (likte ikke belte som fulgte med). Jeg er en lav jente på under 160cm. Link til hvordan buksa ser ut: http://www.cubus.com/en/Women/Collection/Collection/TrousersJeans/7115422/7115422/
Rosenknoppen Skrevet 25. mars 2012 #2 Skrevet 25. mars 2012 Ai laik it! Jeg ville brukt en ensfarget topp og puttet den oppi buksa, eller en stripete en for en litt maritim stil! Det er alltid en slager! Ift sko ville jeg sagt pumps(du er jo ikke så høy så det har du kanskje tenkt på selv?) eller vanlige tøysko alt ettersom hva som passer til dagsform og stil da selvfølgelig Jeg vet ikke hva jeg skal si om beltet. Syns nok buksa ser bedre ut med et belte, men vet ikke hvilket du i så fall kunne byttet det ut med.. men kanskje et sånt flettebelte? Er spent på å se hvilke andre svar du får..
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2012 #3 Skrevet 25. mars 2012 Ai laik it! Jeg ville brukt en ensfarget topp og puttet den oppi buksa, eller en stripete en for en litt maritim stil! Det er alltid en slager! Ift sko ville jeg sagt pumps(du er jo ikke så høy så det har du kanskje tenkt på selv?) eller vanlige tøysko alt ettersom hva som passer til dagsform og stil da selvfølgelig Jeg vet ikke hva jeg skal si om beltet. Syns nok buksa ser bedre ut med et belte, men vet ikke hvilket du i så fall kunne byttet det ut med.. men kanskje et sånt flettebelte? Er spent på å se hvilke andre svar du får.. Ja, jeg likte den bare så godt Men da jeg kom hjem ble jeg litt usikker på hva jeg kunne ha til den. En sånn stripete overdel har jeg faktisk, kjøpte den på Mallorca i fjor. Den har 3/4 arm, blir det fint? Har tenkt på noen litt høye sko, men vanskelig å finne noen som passer. Går det med kilhæl? Flettebelte, får man tak i det nå? Eller er det ikke på mote lenger? Ja, spennende og høre hva andre mener Takk for godt svar
Rosenknoppen Skrevet 25. mars 2012 #4 Skrevet 25. mars 2012 Ja, jeg likte den bare så godt Men da jeg kom hjem ble jeg litt usikker på hva jeg kunne ha til den. En sånn stripete overdel har jeg faktisk, kjøpte den på Mallorca i fjor. Den har 3/4 arm, blir det fint? Har tenkt på noen litt høye sko, men vanskelig å finne noen som passer. Går det med kilhæl? Flettebelte, får man tak i det nå? Eller er det ikke på mote lenger? Ja, spennende og høre hva andre mener Takk for godt svar Tenkte faktisk selv på 3/4 ermer, men det tror jeg egentlig går for det samme! Kilhæl funker til det meste (syns jeg da.. det er jo litt delte meninger om det...). Jeg har sett flettebelter på H&M og Cubus for ikke så lenge siden så tror nok de fremdeles er på moten.
Fashionistaen Skrevet 25. mars 2012 #5 Skrevet 25. mars 2012 (endret) Det er den beige det er snakk om, ikke sant? Jeg synes beltet er veldig fint jeg da, men selv ville jeg ha lagd en sann ekstra "knute" på det. Jeg hadde selv brukt en sånn bukse med loafers evt. marineblå ballerina-sko, med en stripete genser i maritime farger pluss et silkeskjerf i halsen og en beige kort trenchcoat. Lagde et lite eksempel på Polyvore: http://www.polyvore.com/cgi/set?id=46065394 Ellers så synes jeg at denne kombinasjonen var ganske fin, om man ser bort i fra t-shorten hun brukte: Endret 26. mars 2012 av Fashionistaen
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #6 Skrevet 26. mars 2012 Tenkte faktisk selv på 3/4 ermer, men det tror jeg egentlig går for det samme! Kilhæl funker til det meste (syns jeg da.. det er jo litt delte meninger om det...). Jeg har sett flettebelter på H&M og Cubus for ikke så lenge siden så tror nok de fremdeles er på moten. prøvde den i dag med noen fargede topper og den med 3/4 arm og det ble kjempefint, så deet ser det ut som jeg slipper å kjøpe nye overdler. Men sko må jeg nok ha nye uansett, fjorårets sommersko er utslitt. Så håper jeg klare å finne noen sko som passer både til den buksa og som kan brukes til andre bukser å. Må nok innom noen butikker for å se om jeg finner belte.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #7 Skrevet 26. mars 2012 Det er den beige det er snakk om, ikke sant? Jeg synes beltet er veldig fint jeg da, men selv ville jeg ha lagd en sann ekstra "knute" på det. Jeg hadde selv brukt en sånn bukse med loafers evt. marineblå ballerina-sko, med en stripete genser i maritime farger pluss et silkeskjerf i halsen og en beige kort trenchcoat. Lagde et lite eksempel på Polyvore: http://www.polyvore.com/cgi/set?id=46065394 Ellers så synes jeg at denne kombinasjonen var ganske fin, om man ser bort i fra t-shorten hun brukte: Ja, det er den beige. Er ikke noe glad i bukser med farger. Liker heller å ha farger på overdeler og topper. Likte overhodet ikke det belte, liker ingen smale belter. Jeg må bruke belte for å holde bukser oppe og da synes jeg sånne smale belter fort blir vonde. Likte heller ikke jakken hun hadde på seg, den kunne nok ha fungert i en annen farge. Takk ffor svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå