Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! :)

Trenger tips til en god bæresele for gutten vår på 8,5 mnd :)

Planen er å gå litt i fjellet i sommer, og lurte på om det var nødvendig å kjøpe bæremeis, eller om jeg bare kan bruke en bæresele?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har akkurat bestilt, så ikke prøvd sekv, men Beco butterfly skal vist være veldig bra. :)

Gjest Molly80
Skrevet

Jeg elsker manduca. Kjøpte den da gutten var noen mnd og bruker den på fjellturer enda, nå er han 2,5. Har bæremeis, men så mye mer lettvint med en manduca når man pakker med seg mye på tur :)

Skrevet

Takk for svar :) har sett mye på ergo og manduca, men manducaen ser litt mindre ut..

hvordan går det med tanke på soving?? har hodet noe støtte, slik som på ergoen?? :)

Skrevet

Takk for svar :) har sett mye på ergo og manduca, men manducaen ser litt mindre ut..

hvordan går det med tanke på soving?? har hodet noe støtte, slik som på ergoen?? :)

Becoen har det i alle fall. Den kan man også bruke veldig lenge. Jeg kikket også en del på manduca, men endte opp med Becoen etter å selv ha laget en tråd her inne. :)

Synes forøvrig Becoen og Manducaen ser veldig like ut? Så er kanskje greit å ta det billigste, da? :)

Gjest Molly80
Skrevet

Manducaen har en sånn hette eller hva jeg skal kalle det som du bruker når den lille skal sove. ergo og manduca er bra valg begge tror jeg :)

Gjest Marmot
Skrevet

Jeg anbefaler Beco eller Ergo. Begge er veldig fine, Beco har fordelen av at du kan plassere barnet i selen før du "slenger det" på ryggen, men Ergo er hakket bedre å bære i når du først har fått barnet oppi, på rygg altså. På mage synes jeg Beco er veldig mye bedre enn Ergo.

Om du trenger meis eller sele avhenger av hva du mener med "litt". Snakker vi en søndagstur i rolig tempo klarer du deg lenge med sele, men snakker vi 5 timers-tur i ulendt terreng, tror jeg at jeg ville satset på meis (selv om det er å banne i kirka i bæreverden). Velger du en ordentlig meis, er de ikke så ille som mange skal ha det til. Jeg synes de fra LittleLife er veldig fine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...