AnonymBruker Skrevet 25. mars 2012 #1 Skrevet 25. mars 2012 Musikk er virkelig det som betyr mest for meg i hele verden. Tidligere har det vært det å lytte til å musikk, og det å se andre utøve kunst og skape magi som var det som betydde noe. Jeg har aldri sunget, og kan derfor ingenting om stemmebruk og teknikk. Likevel har jeg lyst til å lære meg litt grunnleggende, slik jeg at kan bruke sang på hobbyplan. Hvordan er det man kan lære seg å synge? Burde man ta sangtimer, melde seg inn i kor?
Gjest finurlig Skrevet 25. mars 2012 #2 Skrevet 25. mars 2012 Jeg tar sangtimer på Muno, og er kjempefornøyd Du kan jo også utforske litt på youtube først, ligger mange gode tips der
AryaUnderfoot Skrevet 25. mars 2012 #3 Skrevet 25. mars 2012 Det ligger masse på YouTube ja! Jeg har tatt sangtimer, syns det er veldig greit men det er dyrt mange steder. Har gått i kor i mange år og syns det er kjempegøy og sosialt og du kan faktisk lære utrolig mye hvis du har en god dirigent. Ellers så gjelder det jo bare å synge da, hvis du vil kan du jo ta opp deg selv mens du synger. Så kan du høre hva du må forbedre.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2014 #4 Skrevet 20. oktober 2014 Det ligger masse på YouTube ja! Jeg har tatt sangtimer, syns det er veldig greit men det er dyrt mange steder. Har gått i kor i mange år og syns det er kjempegøy og sosialt og du kan faktisk lære utrolig mye hvis du har en god dirigent. Ellers så gjelder det jo bare å synge da, hvis du vil kan du jo ta opp deg selv mens du synger. Så kan du høre hva du må forbedre. Jeg kan overhode ikke synge, men har sååå lyst til å bli flinkere.. Hva søker man på youtube da liksom? Anonymous poster hash: 0cd33...34a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå