Gjest Gjest_Michelet Skrevet 25. mars 2012 #1 Skrevet 25. mars 2012 Helt plutselig virker ikke Firefox på pcen min lenger! Ingenting spesielt som har skjedd(ikke vært borti innstillinger osv) ,har avinstallert og installert det på ny uten at det har hjulpet. Meldingen som kommer opp på alle sider i Firefox er : "Klarte ikke å koble til" Google chrome og explorer funker som normalt Noen som vet hva jeg må gjøre for å få det til å fungere igjen?
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2012 #2 Skrevet 25. mars 2012 Hvilken brannmur har du? Sjekk om Firefox er blokkert der.
-Jiinxs- Skrevet 25. mars 2012 #4 Skrevet 25. mars 2012 Har du siste versjon av firefox? Høres rart ut at det skal være noe gale med brannmuren, hvis ff har funket fint før.
Gjest Skrevet 25. mars 2012 #5 Skrevet 25. mars 2012 Det er siste versjon ja,siden jeg avinstallerte den gamle og installerte på ny. har samme antivirusprogram som før,har ikke gjort noen endringer med det heller. Skjønner ingenting jeg :gjeiper:
Gjest Skrevet 25. mars 2012 #7 Skrevet 25. mars 2012 Har du klikket på "arbeid frakoblet"? Jepp,samme feilmelding dukker opp.
OneLove Skrevet 25. mars 2012 #8 Skrevet 25. mars 2012 Det har nok kommet en oppdatering til Firefox og så har brannmuren blokkert den. Hvordan du tillater Firefox i brannmuren avhenger av hvilken brannmur du har. Du kan også slette cookies og cache og se om det hjelper.
Gjest Skrevet 26. mars 2012 #10 Skrevet 26. mars 2012 Leon: Den stod på "Automatisk oppdag innstillinger", men virker fortsatt ikke når jeg skifter til "Bruk systemets innstillinger" Håpløst
Gjest Skrevet 26. mars 2012 #12 Skrevet 26. mars 2012 Restart pcen? Prøvd det trikset et par ganger ja
Lutetium 71 Skrevet 26. mars 2012 #13 Skrevet 26. mars 2012 Merkelig. Kan det være en korrupt installasjon? Hva med dette her da?
Gjest lommerusk Skrevet 26. mars 2012 #14 Skrevet 26. mars 2012 Det er siste versjon ja,siden jeg avinstallerte den gamle og installerte på ny. har samme antivirusprogram som før,har ikke gjort noen endringer med det heller. Skjønner ingenting jeg :gjeiper: Har akkurat samme problemet
Gjest Skrevet 27. mars 2012 #15 Skrevet 27. mars 2012 Merkelig. Kan det være en korrupt installasjon? Hva med dette her da? Det er selvfølgelig mulig, men den firefoxen som har vært innstallert(og virket) på pc'en i 1år sluttet jo plutslig å fungere så ser ikke for meg at den var korrupt ?
Gjest Skrevet 27. mars 2012 #16 Skrevet 27. mars 2012 Merkelig. Kan det være en korrupt installasjon? Hva med dette her da? Det er selvfølgelig mulig, men den firefoxen som har vært innstallert(og virket) på pc'en i 1år sluttet jo plutslig å fungere så ser ikke for meg at den var korrupt ?
Lutetium 71 Skrevet 27. mars 2012 #17 Skrevet 27. mars 2012 Det er selvfølgelig mulig, men den firefoxen som har vært innstallert(og virket) på pc'en i 1år sluttet jo plutslig å fungere så ser ikke for meg at den var korrupt ? Prøv det likevel. Det er veldig enkelt, og du beholder den gamle profilen i tillegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå