Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg er nå på min femte pergokur, og har ikke hatt pausemnd siden jeg startet på pergo. Dette i samråd med gynekolog. Men når jeg leser på nettet ser jeg at de fleste har pergo annenhver måned i 6mnd, altså tre kurer. Jeg går på dobbel pergo hver mnd, kan dette være mer skadelig? Blir litt bekymret av alt man leser :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke noe problem å gå på sammenhengende pergokurer, så lenge det er i samråd med gynekolog, og han sjekker ut at livmorslimhinnen er tykk nok og at du ikke begynner å spotte dagesvis før mens. Pergo medfører en svekkelse av livmorslimhinnen, som gjør det vanskeligere å bli gravid.

Jeg reagerer mer på at du har gått på hele 5 kurer. 3-4 pleier å være maks, da konkluderer man ofte med at man må prøve andre metoder. Du har fått påvist eggløsning ved pergo? Og mannen er sjekket ut av saken?

Skrevet

Mannan er sjekket ut, alt er helt i orden der. Jeg har ikke vært til noen kontroll siden jeg fikk diagnosen.. Begynner å lure på om det ikke er litt rart?

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Mannan er sjekket ut, alt er helt i orden der. Jeg har ikke vært til noen kontroll siden jeg fikk diagnosen.. Begynner å lure på om det ikke er litt rart?

Ts

Det syns jeg hørtes sløvt ut fra gynekologen sin side! Har du mulighet til å komme til en annen gynekolog for ny vurdering burde du det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...