AnonymBruker Skrevet 25. mars 2012 #1 Skrevet 25. mars 2012 Jeg har fått utlevert et par foreldre som løper rundt for å ha full kontroll over sine voksne barn. De er hysteriske når ikke alt er i orden, og møter opp personlig for å ordne opp og ta en skjennepreken. Selv når ting skjer rundt i familien, så er det verdens undergang bare noen får influensa. Da er det til å ringe rundt og tømme seg for hysteri og frustrasjon, enda det er bare en bagatell. Hva gjør man for å kunne takle spetakkelet? Jeg er så drittlei av å høre på dem og alt i alt så har de ikke problem, de tar alle andre sine problem innover seg og må ha noen å snakke med. det er like før jeg ber dem dra et visst sted å tenke seg om..
ofelia Skrevet 25. mars 2012 #4 Skrevet 25. mars 2012 Hehe. Høres ut som om du snakker om mine svigerforeldre. Det er visst vanskelig å oppdra foreldre. Har dessverre ingen forslag til hva du skal gjøre. Men hold ut! 1
Batteri Skrevet 25. mars 2012 #5 Skrevet 25. mars 2012 Formuleringen gjorde meg forvirret, jeg skjønte ikke at det var dine egne foreldre du snakket om. Trodde du jobbet med barn, og dette var foreldrene deres. 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2012 #6 Skrevet 25. mars 2012 Hehe. Høres ut som om du snakker om mine svigerforeldre. Det er visst vanskelig å oppdra foreldre. Har dessverre ingen forslag til hva du skal gjøre. Men hold ut! takk, holde ut ja, skjønner ikke at det går an å lage så jævla mye sirkus utav ingenting og hva er vitsen.. Lurer på om det er typen generasjon som er slik. Holder på å spy av det. TS
Gjest Kvikklunsj Skrevet 25. mars 2012 #7 Skrevet 25. mars 2012 Hehe, er det min slekt du mener?? Hvis ikke så er jeg glad det er flere som har det slikt.. Ting føles lettere når man vet man ikke er alene, hihihihi :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå