Charlie Skrevet 25. mars 2012 #1 Skrevet 25. mars 2012 Hei jeg hadde blondt hår også farget jeg det til brunt og jeg hadde det brunt i noen måner og fargen gikk mer og mer ut. så bestemte jeg meg for å ha blondt hår. da var brun fargen blitt oransje så jeg stripet det hos frisøren og ble blond. Nå har jeg blondt hår, men har noen få striper som er oransje, hvordan kan jeg få det vekk uten å stripe\ farge det?
Mynona Skrevet 25. mars 2012 #2 Skrevet 25. mars 2012 Bruk blå shampo. Det nøytraliserer gule og oransje toner i håret. Du får tak i det hos frisøren. Jeg vet ikke hva det heter, for frisøren min helte litt i en vilkårig tom flakse hun hadde til meg. men den er like mørk som blått blekk.
Charlie Skrevet 25. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 25. mars 2012 Bruk blå shampo. Det nøytraliserer gule og oransje toner i håret. Du får tak i det hos frisøren. Jeg vet ikke hva det heter, for frisøren min helte litt i en vilkårig tom flakse hun hadde til meg. men den er like mørk som blått blekk. hvor lang tid tar det før man ser resultater? går det med lilla sjampo også?
Mynona Skrevet 25. mars 2012 #4 Skrevet 25. mars 2012 Man ser det etter hver vask. Den shampoen nøytraliserer med en gang om du skjønner hva jeg mener. Sånn som sminke gjør liksom. For min del ble det oransje helt borte etter 3-4 uker tror jeg. Men jeg hadde det oransje i mai/juni, og håret mitt blir ganske solbleket på sommern, så det kan ha hjulpet.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2012 #5 Skrevet 25. mars 2012 Ikke bruk blåshampoo! Da blir håret grønt... Bruk lillashampoo. Lee stafford har en bra en som ikke er like dyr som de fra frisøren. Den får du kjøpt på VITA. I tillegg kan du evt bruke en shampoo og balsam fra John Frieda. Colour Renew, heter serien. Fåes også kjøpt på VITA. En veldig god shampoo og balsam som kan brukes til hverdags. Disse produktene brukte jeg da jeg gikk fra brunette til blondine, og fargen hadde vel aldri holdt seg så lenge hvis det ikke var for de. Hadde kanarigult hår etter fargingen, men fikk etterhvert kaldere toner
Gjest Regza Skrevet 25. mars 2012 #6 Skrevet 25. mars 2012 Blå shampoo passer bedre for folk med hvitt og grått hår. Lilla shampoo passer bedre for blondt. Joico har en fantastisk lilla shampoo og balsam.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå