AnonymBruker Skrevet 25. mars 2012 #1 Skrevet 25. mars 2012 Sønnen vår er snart konfirmant og jeg har tenkt å vise et bildeshow av han på selve dagen. Bildene skal være fra han ble født til han er konfirmant. Blir kanskje å ta 7-10 min, så jeg må kanskje ha flere sanger. Men så trenger jeg musikk til. Det beste er kansje om det er litt rolig musikk med litt "dyp" tekst om livet og framtiden. Fint om det er norsk tekst, men ikke et must. Noen som har ideer hva som kan passe?
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2012 #2 Skrevet 25. mars 2012 Oscar danielson med besvarjelse har en nydelig tekst. Finner bare live-versjonen nå, fordi jeg sitter på mobilen, men orginalen ligger også på youtube.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2012 #4 Skrevet 25. mars 2012 Oscar danielson med besvarjelse har en nydelig tekst. Finner bare live-versjonen nå, fordi jeg sitter på mobilen, men orginalen ligger også på youtube. Nydelig sang. Den passer veldig bra. Må innrømme at jeg begynte å grine. Det blir jeg helt sikkert også å gjøre om den spilles til fremvisningen. Hva med John Mayer - Stop this train? Det var en nydelig sang, men jeg syns det er vanselig å forstå/tolke teksten. Jeg er veldig dårlig i engelsk, derfor syns jeg det er så greit med norsk. Jeg blir veldig glad om dere kommer med flere forslag.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2012 #5 Skrevet 25. mars 2012 Fant originalen til Oskar Danielson. Nydelig. Tusen takk. Framvisningen blir nok å ta en del lengre tid enn jeg trodde først. Kanskje rundt 15-20 min, så jeg trenger flere sanger. Håper dere hjelper meg.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå