AnonymBruker Skrevet 25. mars 2012 #1 Skrevet 25. mars 2012 Hei, husker ifjor at vi måtte sende mail til privatistkontoret om å få kompetansebevis, eller noe ... Noen som vet noe om dette? Jeg skal søke etter 23/5-regelen... Føler meg helt blåst nå ... noen som kan hjelpe?
amonyn Skrevet 25. mars 2012 #2 Skrevet 25. mars 2012 Tar du eksamen nå? På våren? I så fall kommer det automatisk i posten. Hvis du ikke tar eksamen nå, så har du fått det før. Du kan også ta kontakt med skolen du tok eksamen på, og få utskrift. Hvis du har rotet bort gamle ark (for gamle eksamener f.eks.), må du også få ny utskrift.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2012 #3 Skrevet 25. mars 2012 Tar du eksamen nå? På våren? I så fall kommer det automatisk i posten. Hvis du ikke tar eksamen nå, så har du fått det før. Du kan også ta kontakt med skolen du tok eksamen på, og få utskrift. Hvis du har rotet bort gamle ark (for gamle eksamener f.eks.), må du også få ny utskrift. Jeg tar eksamener nå til våren(2012). Lurer siden jeg tar fag etter 23/5-regelen. Jeg skal bare sende inn de utvalgte karakterene på kompetansebeviset. Eller? TS
amonyn Skrevet 25. mars 2012 #4 Skrevet 25. mars 2012 Jeg tar eksamener nå til våren(2012). Lurer siden jeg tar fag etter 23/5-regelen. Jeg skal bare sende inn de utvalgte karakterene på kompetansebeviset. Eller? TS Du må sende dokumentasjon på de 6 fagene (norsk, matematikk, naturfag, historie, samfunnsfag og engelsk). Tar du alle disse nå på våren, er det bare å sende inn det kompetansebeviset du får. Hvis du har noen fra før, må du passe på å også få dem med. Du må også ha dokumentasjon på 5års arbeidserfaring/utdanning. Les mer om 23/5 reglene her og om dokumentasjon her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå