Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hva syns dere om ansatte som har sex på jobb? jobber i bar, og han ene som var på jobb idag ble ferska i å ha sex med x-en sin på doen....

han har også surra masse med andre arbeidsoppgaver, så flere er bare blitt sliten av han...

vi kaster ut gjester som har sex eller kler seg nakne....

syns dere man burde sparke sånne folk eller? som ikke engang klarer å følge reglene som gjestene skal....

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, han bør sparkes! Reglene bør selvsagt gjelde for de ansatte også.

• Liker 3
Skrevet

Tja. Jeg er pragmatisk, gjør han en god jobb ellers så ville jeg gitt en skriftelig advarsel. Hvis han i tillegg er udugelig ville jeg brukt dette som grunn for å bli kvitt han...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Spark han.

AnonymBruker
Skrevet

Tja. Jeg er pragmatisk, gjør han en god jobb ellers så ville jeg gitt en skriftelig advarsel. Hvis han i tillegg er udugelig ville jeg brukt dette som grunn for å bli kvitt han...

trur han kan gjøre en grei nok jobb bare han får et grundig spark i rævva.. men det bør være grundig altså, for ja, han tuller mye med andre arbeidsoppgaver.... drikke alkohol på jobb har han gjort og....

jeg har hvertfall mista all respekt for han nå, også pga andre ting han har gjort/sagt osv.... kommer ikke til å klare å jobbe med han lenger :P så lurer på om jeg skal komme med forlslag om å diskutere at han skal få sparken (vi skal ha møte om han snart pga det, pluss en annen sak og).... med mindre noen andre kommer med samme forslag, for det trur jeg....

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hakke jestene lov til å ha sex, så har ikke han det heller! Gi ham fyken!

AnonymBruker
Skrevet

æsj, spark han.

AnonymBruker
Skrevet

Han fortjener en skriftlig advarsel.

Dersom det gjentar seg har man da saklig grunn til å si ham opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...