Gå til innhold

Jomfru menn - får de lavere krav til damer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Starter min egen tråd på dette siden det er noe jeg lurer på. Er det slik at menn som er jomfru 20+ (ufrivillig) etterhvert får lavere krav til damer? Da tenker jeg på som kjærester, at de er villige til å bli sammen med "hvem som helst"? At de i utgangspunktet liker den hotteste jenta men nøyer seg med ei som er mindre pen for ikke å forbli ensomme jomfruer?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Starter min egen tråd på dette siden det er noe jeg lurer på. Er det slik at menn som er jomfru 20+ (ufrivillig) etterhvert får lavere krav til damer? Da tenker jeg på som kjærester, at de er villige til å bli sammen med "hvem som helst"? At de i utgangspunktet liker den hotteste jenta men nøyer seg med ei som er mindre pen for ikke å forbli ensomme jomfruer?

Åja var det utseende alene som avgjorde kvaliteten på dama altså? jeg hadde glatt droppa deg samme hvor fin du måtte være for ei dame med over 80 i iq som skjønner at også menn ser etter andre kvaliteter enn det ytre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er rart at hvis noen har det som et prinsipp at de kun vil ligge med kjærester, at de da skal begynne å fire på kjærestekravene til de til slutt kan bli sammen med hva som helst. Hvorfor ikke da bare kvitte seg med jomfrudommen med en ONS?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er rart at hvis noen har det som et prinsipp at de kun vil ligge med kjærester, at de da skal begynne å fire på kjærestekravene til de til slutt kan bli sammen med hva som helst. Hvorfor ikke da bare kvitte seg med jomfrudommen med en ONS?

TS her. Jeg mener de som fortsatt er jomfruer ufrivillig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du med "jomfruer ufrivillig"?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du med "jomfruer ufrivillig"?

Ja, hva mener du med det? At det er ingen som vil ligge med dem?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ufrivillig jomfru.Det er fordi jeg er din venn. Tenk på alle guttene som du tenker på som venn. Alle de vil pule deg men er ikke mann nok... :gjeiper:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Åja var det utseende alene som avgjorde kvaliteten på dama altså? jeg hadde glatt droppa deg samme hvor fin du måtte være for ei dame med over 80 i iq som skjønner at også menn ser etter andre kvaliteter enn det ytre.

Nå er det mer -jeg- som ikke er den hotteste jenta. Er veldig betatt av en som viser stor interesse tilbake, men er litt redd for at han kanskje ikke liker meg, men mer at han bare tar til takke med meg.

TS her. Jeg mener de som fortsatt er jomfruer ufrivillig.

Du er da ikke TS! Men mener ufrivillige jomfruer ja.

AnonymBruker
Skrevet

Du mener at de har bare lyst til å knulle av seg jomfrudommen fortest mulig, men får aldri napp?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er TS, bare ikke i denne tråden :gjeiper:

Du mener at de har bare lyst til å knulle av seg jomfrudommen fortest mulig, men får aldri napp?

Ja.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skulle de få lavere krav til damer av at de ikke får pult?

• Liker 1
Skrevet

"Krav"?? Hva i helvete er det? Vi menn går uansett for de vi tiltrekkes av, vi har ikke ei satans stor kravliste i lomma som visse fjortiser her inne. Få det inn i huet.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Alle har vel krav til partnere.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Når regnes homoer som ikke lenger jomfruer? Er det år de har penetrert anus? Hvis homoer får godkjent analsex, da bør vel heteroer også få det godkjent?

Skrevet

Alle har vel krav til partnere.

Kvinner har myyyye større krav enn menn. Det finnes tråder her inne der jenter ramser opp en halv side med krav. Jeg spyr.

Andre veiern er det nesten motsatt - selv emo-jenter kan få seg type.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Reaper, gutta legger vel litt opp til dette selv ved å være så løse?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er TS, bare ikke i denne tråden :gjeiper:

Ja.

Om det ikke er du som har startet denne tråden så utgir du deg ikke for å være Ts her. :angry:

Du vet at moderator lett finner det ut og at det kan få konsekvenser?

Hilsen en AB som heller ikke er TS.

Skrevet

Reaper, gutta legger vel litt opp til dette selv ved å være så løse?

Å bruke utrykket "løs" om gutter er bare latterlig, og det vet du. Uansett, slik er det bare.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så mye våsete svar det var her. Alle har krav til en partner, de som ikke har det tar hva som helst som jeg skrev i starten. Og det er ikke snakk om en lang kravliste men noen ting må være på plass for at man tiltrekkes av noen. I utgangspunktet liker man kanskje de flotte jentene som har både utseende og personlighet, men etterhvert som man blir eldre og fortsatt forblir jomfru var spørsmålet om de viket på kravene ang. utseende. "Alle" vet hvor viktig utseende er i dag. Og det vet jeg dere skjønte, så ikke spill så dum vær så snill.

AnonymBruker
Skrevet

Å bruke utrykket "løs" om gutter er bare latterlig

Y?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...