AnonymBruker Skrevet 25. mars 2012 #1 Skrevet 25. mars 2012 Hei! Jeg misunner folk som går i svart strømpebukse og dongerishorts. Mest pga jeg har komplekser for lårene mine, og føler at de er for svære til å gå med shorts. Så derfor lurte jeg bare hva dere tenker når dere ser jenter med litt ekstra fett på lårene bruke shorts? Er det forbeholdt jenter med høye, tynne ben?
Gjest Raindrops Skrevet 25. mars 2012 #2 Skrevet 25. mars 2012 Jeg synes ikke det er pent uansett hva slags lår man har. Når det er sagt så skal du ha bra store lår før det ser verre ut enn på andre. Bare pass på at shortsen ikke er så stram at du får valker så går det sikkert helt greit. 3
Gjest Indra Skrevet 25. mars 2012 #3 Skrevet 25. mars 2012 Jeg synes den stilen ser veldig harry og ekkel ut og generelt er jeg lite fan av shortsmoten. Foretrekker korte skjørt om jeg vil vise frem bena. Nå rjeg ser tjukke jenter i shorts tenker jeg at de burde vite bedre. Skjørt er som regel mye mer flatterende. 4
Gjest badeand1 Skrevet 25. mars 2012 #4 Skrevet 25. mars 2012 Og at den ikke er for kort. Noe som også gjelder for de med tynne bein. 1
Gjest snoopy_93 Skrevet 25. mars 2012 #5 Skrevet 25. mars 2012 Jeg tenker "Skulle ønske jeg hadde mot til å gå sånn kledd". Jeg går så og si aldri sånn selv fordi jeg, som deg, har komplekser for lårene mine. Jeg tenker sjeldent over om folk er tykke eller tynne. Vil nesten si at jeg har flere fordommer mot tynne jenter enn tykke. Aner ikke hvorfor.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2012 #6 Skrevet 25. mars 2012 dongerishorts og svart strømpebukse er ingen god trend i mine øyne...men det var jo ikke det du spurte om. jeg liker de med litt fett og muskler ikke bare skinn og bein.
pinar Skrevet 25. mars 2012 #7 Skrevet 25. mars 2012 Jeg syns desverre ikke det er pent hverken med tynne eller tykke lår..
Gjest Survival Skrevet 25. mars 2012 #8 Skrevet 25. mars 2012 Shorts er ikke forbeholdt jenter med tynnere lår. Jeg syns faktisk at jenter med litt større lår passer bedre til shorts, ofte Men kombinasjonen strømpebukse og dongerishorts liker jeg ikke. Hadde det vært en annen type shorts, kanskje.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2012 #9 Skrevet 25. mars 2012 Haha, da vet jeg ihvertfall at dere ikke synes det er fint! TS
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #10 Skrevet 30. mars 2012 Jeg synes jenter med fyldige lår kler shorts best, men shortsen må være vid nok. Liker ikke dongeri, men gjerne en annen shorts med tykk strømpebukse under.
AryaUnderfoot Skrevet 30. mars 2012 #11 Skrevet 30. mars 2012 Syns det kan være kjempekult jeg så lenge det passer med resten av stilen din. Det fins haugevis av motebloggere som går med det som du kan få inspirasjon av
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #12 Skrevet 30. mars 2012 Generelt sett syns jeg svart strømpebukse med shorts til ser stygt ut. men er ikke noe galt å gå i det selv om du har litt ekstra på låra, så vis du trives i det så kjør på!
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #13 Skrevet 30. mars 2012 Jeg synes det er helt grusomt, uansett tykkelse på lårene!
brainstorm Skrevet 30. mars 2012 #14 Skrevet 30. mars 2012 Jeg tenker "Skulle ønske jeg hadde mot til å gå sånn kledd". Jeg tenker det stikk motsatte. Jeg tenker at ikke en eneste jente ville kommet på å kle seg slik, om ikke noen smarte folk i motebransjen hadde funnet på at det er moderne. Om en liten stund er det helt ut igjen, sammen med bestefarsstøvler med solsikkemønster og andre absurditeter. De jeg beundrer er de som har mot til å gi blaffen i mote og kle seg som de lyster. 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #15 Skrevet 30. mars 2012 Synes generelt at et dongeriskjørt (miniskjørt) er kulere enn shorts og for å være helt ærlig så synes jeg det ser ganske bra ut på jenter som har litt ekstra. Jenter med lange, tynne ben ser best ut i skinny jeans eller lignende etter min mening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå