Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger å finne et belte til en bukse som er litt for stor i livet. Noen som vet om noen fine? Er det egentlig vanlig å bruke belte? Ser sjelden noe særlig av det i butikken, utenom midjebelter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trenger å finne et belte til en bukse som er litt for stor i livet. Noen som vet om noen fine? Er det egentlig vanlig å bruke belte? Ser sjelden noe særlig av det i butikken, utenom midjebelter.

Skjønner absolutt hva du mener! Spurte etter belte på en butikk en gang, og dama der spurte hva jeg skulle bruke det til(hun mente vel skjørt, shorts, bukse, midje etc).

"Til å holde oppe buksa" sa jeg. Hun ble helt rar i fjeset:P

ANYWAY! Gå på Ellos.no. Der har de noen sånne standardbelter i ulike farger som er laga for å holde på buksa^^,

Skrevet

Hehe.. Det er vel ikke så vanlig med vanlig buksebelte nå som de fleste kjøper bukser så trange som overhodet mulig, er ikke noen fare for at de detter ned liksom:p Tror ikke jeg har brukt sånn vanlig belte siden ungdomskolen jeg :klo: De fleste beltene som er i butikkene er jo som du sier midjebelter og pyntebelter.

Gjest Badabing
Skrevet

Vet ikke om det er det du vil kalle fine belter, men på Carlings, Levis Store o.l har de vanlige belter.

AnonymBruker
Skrevet

Hehe.. Det er vel ikke så vanlig med vanlig buksebelte nå som de fleste kjøper bukser så trange som overhodet mulig, er ikke noen fare for at de detter ned liksom:p Tror ikke jeg har brukt sånn vanlig belte siden ungdomskolen jeg :klo: De fleste beltene som er i butikkene er jo som du sier midjebelter og pyntebelter.

Mulig jeg har litt rar kroppsform eller noe, men buskene som sitter perfekt for meg ellers er som regel littegrann løs i midja.

Skrevet

Mulig jeg har litt rar kroppsform eller noe, men buskene som sitter perfekt for meg ellers er som regel littegrann løs i midja.

Signerer den!

Mange som skryter av Levis curve ID da, kanskje det hadde vært noe å prøve?:)

AnonymBruker
Skrevet

buksesele! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...