Lykkelitenen Skrevet 24. mars 2012 #1 Skrevet 24. mars 2012 Pcen min gikk til h.... hinn dagen (ville ikke starte, gikk i loop, fant ikke hard disk osv osv)og etter mye styr og stress fikk jeg tilbakestilt den til tilstanden den var i som ny. Nå starter den, jeg kommer så langt som innlogging og der sier det stopp. Skjer en av to mulige utfall, enten fryser den seg mens jeg logger på, eller så logger den på men jeg får bare opp en blå skjerm. Musen virker, men skjermen er og blir blå. Samme skjer også når jeg prøver å starte den i sikkerhetsmodus, men da er skjermen sort og ikke blå, men "sikkerhetsmodus" skrevet i hjørnene. Diagnostisering viser ingen feil. Noen datakyndige som vet hva som er problemet og som har forslag til å fikse dette? Maskinen er en Dell Inspiron 1546 og jeg er håpløs på data, så snakk norsk og ikke datask
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2012 #2 Skrevet 25. mars 2012 Er den veldig varm/går vifta full pinne hele tiden? 1
Lykkelitenen Skrevet 25. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 25. mars 2012 Nope, den går seg ikke varm, selv om den er på lenge og viften haer aldri gått bananas. Er faktisk den bærbare jeg har hatt med best vifte og minst styr med overoppheting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå