Lyra Skrevet 24. mars 2012 #1 Skrevet 24. mars 2012 Kanskje litt klønete formulert, men hvis dere skulle holdt utdrikningslag for dere selv/noen som var helt like dere selv, hvordan ville det blitt? Ikke nødvendigvis hva dere ønsker dere, men hva dere ville valgt til en som hadde deres personlighet. Skjønner? Jeg, for eksempel, er ekstremt glad i jula (er "kjent" for det). Hadde jeg vært min forlover tror jeg faktisk jeg hadde arrangert en julaften fra start til slutt: julestrømpe om morgenen, juletre i stua, grøt, tre nøtter til askepott, pinnekjøtt og gaver under treet. Evt disney-tema (er igrunn litt "kjent" for dette også): kledd bruden opp som en disneyprinsesse, sett på disneyfilmer, hatt tallerkner, kopper og servietter med disneyfigurer på, sunget disney singstar osv. Hvordan ville dere gjort det?
Gjest Doh Skrevet 24. mars 2012 #2 Skrevet 24. mars 2012 Ville tatt en heldags ridetur på fjellet. Men dessverre er ikke så mange av mine venner ryttere så hadde blitt vanskelig å gjennomføre i praksis(i tillegg til at det var på vinteren). Men kanskje en dag på et ridesenter med instruksjon(men det hadde blitt fryktelig kjedelig for de som ikke rir da). Ja, jeg er glad i hester Må si at jeg var veldig fornøyd med mitt da. Vi dro og akte, hadde quiz og var på hyttetur kjempekoselig!
Sunchild Skrevet 25. mars 2012 #4 Skrevet 25. mars 2012 Jeg ville nok foretrukket en hyttetur i ødemarka med overnatting, godt drikke, brettspill og "mimreleker".
Kosemose Skrevet 25. mars 2012 #5 Skrevet 25. mars 2012 Skulle jeg arrangert mitt eget utdrikningslag, ville det blitt slik forloveren min gjorde det: Koselig samling med god mat, smågaver med gjettelek og mimring. Dette kunne vært hjemme hos noen, ute i det fri eller på et hyggelig spisested.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2012 #6 Skrevet 25. mars 2012 Jeg, for eksempel, er ekstremt glad i jula (er "kjent" for det). Hadde jeg vært min forlover tror jeg faktisk jeg hadde arrangert en julaften fra start til slutt: julestrømpe om morgenen, juletre i stua, grøt, tre nøtter til askepott, pinnekjøtt og gaver under treet. Jenny Jensen? 2
Lyra Skrevet 25. mars 2012 Forfatter #7 Skrevet 25. mars 2012 Jenny Jensen? Hihi, heldigvis ikke så ille, har jul fra 1. desember til 6. januar Ikke er huset overfyllt av julepynt da heller.
Gjest Nuppdupp Skrevet 25. mars 2012 #8 Skrevet 25. mars 2012 (endret) ridetur, kaninjakt (hvor jeg/bruden er kaninen. AU ;D ), 30 min på spaa, middag, øl og snakk om gode minner kanskje noe annet morsomt iløpet av kvelden også Endret 25. mars 2012 av Nuppdupp 1
Sophia. Skrevet 25. mars 2012 #9 Skrevet 25. mars 2012 En hel dag på spa sammen med mine beste venninner, avsluttet med god middag på en fin restaurant hadde vært midt i blinken for meg! Selvfølgelig med mye tid til å prate og mimre. Jeg er ikke særlig stor fan av utdrikningslag hvor det er om å gjøre å drite ut bruden mest mulig - hadde noen arrangert noe sånt for meg, hadde jeg ganske enkelt gått hjem med en gang. 2
Gjest boblebrus Skrevet 25. mars 2012 #10 Skrevet 25. mars 2012 Nå er jeg hverken gift eller forlovet enda, men jeg har faktisk tenkt litt på det (når jeg ser kommende bruder med kostyme på karl johan blir jeg litt sånn "neei..uff, stakkar"). Hadde som mange andre her bare gått hjem dersom fokuset var å drite ut bruden mest mulig, det har jeg ikke sansen for i det hele tatt. I mitt utdrikningslag ønsker jeg rett og slett en koselig dag med få, men gode venninner. Kanskje en dag på spa, eller at vi gjør en morsom aktivitet sammen som gokart e.l. (men det betyr ikke at jeg vil sitte i gokart-bilen med brudeslør ). Avslutte dagen med en god middag, gjerne grillmat og øl i det fri dersom det er sommer og sol, med skravling, mimring og jenteprat
Portvinpiken Skrevet 25. mars 2012 #11 Skrevet 25. mars 2012 Jeg gifter meg om en stund, og skal ikke ha noe utdrikkingslag. Mine forlovere bor i utlandet, og jeg har egentlig ikke noe behov for å "drikkes ut". Skulle det vært noe, ville jeg gått på en hyggelig restaurant med mine venninner. Hverken mer eller mindre.
Gjest Tirkes Skrevet 25. mars 2012 #12 Skrevet 25. mars 2012 Sleepover med hele venninnegjengen. To tredjedeler av den har barn og opptatte liv og vi har som regel kun tid til hverandre i forbifarten. At ingen ser på klokka og stresser med å skulle reise hjem, at vi hadde vært sammen på en hytte et sted eller noe, med bare oss, masse vin, fin musikk og fnising - hadde vært toppen av lykke å få til! 8
Gjest Stronger Skrevet 25. mars 2012 #13 Skrevet 25. mars 2012 (endret) Skulle jeg arrangert mitt eget utdrikninglag hadde det startet med poledance kurs sammen med de 5-6 beste veninnene mine! :D Deretter måtte det blitt god mat en eller annen plass, og så sovet over på hotell eller noe med god drikke, leker, jordbær i smeltet sjokolade og masse koselig jentefjas! En dag der vi kunne kost oss skikkelig i lag, gjort noe som vi ikke ellers hadde gjort og som vi kunne sett tilbake på og smilt av :D Endret 25. mars 2012 av Stronger
Fanteria Skrevet 25. mars 2012 #14 Skrevet 25. mars 2012 En actionfylt dag! Et besøk på brannstasjonen, hoppe i fallskjerm eller strikk, rallytur, dansekurs, poledancingkurs, synge inn en sang, fotoseanse, paintball, lasertag eller havrafting? Spa er heller ikke å forakte. En rolig båttur med god mat og skikkelig overnatting hvor alle sover på madrasser på gulvet :D Og såklart ønsker jeg å nyte dette med de gode vennene mine Det er også viktig for meg at det ikke blir alt for dyrt for de som skal delta.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2012 #15 Skrevet 25. mars 2012 Jeg bestemte mitt eget, og nektet å være med på et tradisjonelt utdrikningslag. Vi reise på hyttetur en helg, og hadde en veldig koselig helg sammen hele gjengen. Der spilte vi spill, hadde ulike konkurranser, drakk vin og bare pratet og koste oss.
Frk Lakrispipe Skrevet 25. mars 2012 #16 Skrevet 25. mars 2012 Jeg hadde laget et "gutteutdrikkningslag" nesten. Vi hadde kjørt gokart, spilt painball f.eks, de hadde ikke tvunget meg til å drikke mye for det takler jeg dårlig. Vi hadde drevet med sånn sumobryting i fatsuits f.eks, De hadde kanskje laget rebus om jeg eller alle skulle løse. Jeg elsker når alle deltar i et utdrikkningslag og ikke bare bruden/brudgommen. Jeg ville IKKE ha laget et utdritingslag, der målet er å få bruden til å gjøre noe og alle står og ler...... Jeg skal oppdatere denne posten senere etter hvert som jeg kommer på mere morro!! 4
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #17 Skrevet 26. mars 2012 En koselig dag - kanskje litt spa - spille inn et par sanger i studio - god mat og drikke med mine beste venner.
Gjest Spinell Skrevet 28. mars 2012 #18 Skrevet 28. mars 2012 Artig tanke. Jeg ville nok likt/likt å lage en kombinasjon av litt "action-light"+ konkurranse/rebusløp, god mat og hyttetur. Kunne tenkt meg å starte dagen med enten rafting, rib eller sånn taubane som man svever i over et juv. Et rimeligere alternativ, siden jeg ikke ønsker at det skal være så dyrt, kan være skyting på blink eller leirdueskyting på en skytebane. Deretter bilrebusløp med innlagte oppgaver som leder fram til et bestemmelsessted, som helst er hytta. På hytta ser jeg for meg vin, matlaging, mimring og kos til vi sovner. Gjerne en liten tur med bading i nærmeste fjellvann dagen etter
Anglofil Skrevet 28. mars 2012 #19 Skrevet 28. mars 2012 Ville gjort det slik min forlover gjorde det: henne og meg alene, koselig hjemmekveld med god mat og en fin film. Eventuelt en skikkelig Hello Kitty-fest. Mvh Yvonne
Amens Skrevet 29. mars 2012 #20 Skrevet 29. mars 2012 Jeg hadde arrangert en formiddag med enten taxitur fra Ulriken i fallskjerm eller go-kart kjøring. Deretter skulle vi dratt hjem til meg hvor forloveren min som er kokk, kunne disket opp med en skikkelig fin middag også hadde vi kost oss med snop og alkohol foran TV`n med Wii`n min på Tror vi trenger nye IKEA glass til det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå