Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den nye cheezdoodles-reklamen.

Sangen er så dårlig og jeg er flau på jentas vegne over hvor teit hele greia er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den nye cheezdoodles-reklamen.

Sangen er så dårlig og jeg er flau på jentas vegne over hvor teit hele greia er.

Helt enig, tenkte akkurat det samme da jeg så den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dissa reklamene for nakkekoteletter, syns den ene er bra, hvor han kjøper pølse, og kommer hjem til nakkekoteletter, men ellers syns jeg dem andre er teite:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har sett den nye Zalando-reklamen med tre mann i baren?

Fy så dårlig!! Skam for samfunnet :grine:

Hvorfor har ingen nevnt den nye reklame til Zalando der de reklamerer for at de nå også selger herreklær? Den er jo dødsirriterende :bond: Kremt, Kremt, hyl, Kremt med teite undertekster under som en slags oversettelse på "mannespråket". Aargh, den reklamen får fram noe av det verste i meg :bond:. Forresten, alle Zalandoreklamer får fram noe av det verste i meg, noe som er synd siden de har ganske fine klær.

Anonymous poster hash: ada16...384

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har ingen nevnt den nye reklame til Zalando der de reklamerer for at de nå også selger herreklær? Den er jo dødsirriterende :bond: Kremt, Kremt, hyl, Kremt med teite undertekster under som en slags oversettelse på "mannespråket". Aargh, den reklamen får fram noe av det verste i meg :bond:. Forresten, alle Zalandoreklamer får fram noe av det verste i meg, noe som er synd siden de har ganske fine klær.

Jeg har nevnt den!

Hater den!!! Herregud, hva er greia? Verste reklamen noensinne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er det bare meg som får FNATT, brekninger av og se den reklamen om jordan easy wipes for kjøkkenet?!? JEG TAKLER bare ikke alle de grisete ungene, kansje fordi jeg ikke liker barn, men dette ødelegger alltid min apetitt! aaaaaaaarg :glare::bond::redd:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle reklamene der Marianne Westby (Cathrine Hove fra Hotel Cæsar) snakker irriterer meg, bl.a. vanish reklamene. Er noe med stemmen og tonefallet som gjør at jeg kjenner magen vrenge seg :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cillit bang " BANG - og smusset er vekk! "

Hvem tror på det ?!

den er faktisk veldig bra :ler: cilit bang, ikke reklamen..

Anonymous poster hash: 82dd9...532

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Seriøst?:P Den reklamen virker såå utrolig lite troverdig! Altfor bra til å være sant:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er aller mest interessant med den, må vel være alle forholdsreglene man egentlig skal ta når man bruker den. Med mindre de har endret "oppskriften" de siste årene, så må man bruke maske, hansker og KUN benytte produktet i et gjennomluftet rom. Eh... halloo, det er et husholdningsprodukt, ikke noe man bruker til desinfisering av likhus...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som er aller mest interessant med den, må vel være alle forholdsreglene man egentlig skal ta når man bruker den. Med mindre de har endret "oppskriften" de siste årene, så må man bruke maske, hansker og KUN benytte produktet i et gjennomluftet rom. Eh... halloo, det er et husholdningsprodukt, ikke noe man bruker til desinfisering av likhus...

Dem må skrive det:P sto på noe oppvaskpulver før at du måtte bruke vernebriller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nevnt den!

Hater den!!! Herregud, hva er greia? Verste reklamen noensinne!

Åja, gikk litt fort i svingene når jeg leste gjennom de siste sidene i tråden :) My bad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævla Quick-chef reklamen på nyhetskanalen.. Varer i 4-5 min!!

Anonymous poster hash: 1d8df...ef2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reklamen for rømme på flaske, som gikk for en stund siden. Han fyren som snakket irriterte meg grenseløst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...