Kira-delta Skrevet 11. oktober 2013 #801 Del Skrevet 11. oktober 2013 Den nye cheezdoodles-reklamen. Sangen er så dårlig og jeg er flau på jentas vegne over hvor teit hele greia er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionshade Skrevet 11. oktober 2013 #802 Del Skrevet 11. oktober 2013 Den nye cheezdoodles-reklamen. Sangen er så dårlig og jeg er flau på jentas vegne over hvor teit hele greia er. Helt enig, tenkte akkurat det samme da jeg så den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 11. oktober 2013 #803 Del Skrevet 11. oktober 2013 dissa reklamene for nakkekoteletter, syns den ene er bra, hvor han kjøper pølse, og kommer hjem til nakkekoteletter, men ellers syns jeg dem andre er teite:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 12. oktober 2013 #804 Del Skrevet 12. oktober 2013 Jotun Lady maling: Gorgeous, Gorgeous, Gorgeous 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #805 Del Skrevet 12. oktober 2013 Noen som har sett den nye Zalando-reklamen med tre mann i baren? Fy så dårlig!! Skam for samfunnet Hvorfor har ingen nevnt den nye reklame til Zalando der de reklamerer for at de nå også selger herreklær? Den er jo dødsirriterende Kremt, Kremt, hyl, Kremt med teite undertekster under som en slags oversettelse på "mannespråket". Aargh, den reklamen får fram noe av det verste i meg . Forresten, alle Zalandoreklamer får fram noe av det verste i meg, noe som er synd siden de har ganske fine klær. Anonymous poster hash: ada16...384 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rægs Skrevet 12. oktober 2013 #806 Del Skrevet 12. oktober 2013 Hvorfor har ingen nevnt den nye reklame til Zalando der de reklamerer for at de nå også selger herreklær? Den er jo dødsirriterende Kremt, Kremt, hyl, Kremt med teite undertekster under som en slags oversettelse på "mannespråket". Aargh, den reklamen får fram noe av det verste i meg . Forresten, alle Zalandoreklamer får fram noe av det verste i meg, noe som er synd siden de har ganske fine klær. Jeg har nevnt den! Hater den!!! Herregud, hva er greia? Verste reklamen noensinne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 13. oktober 2013 #807 Del Skrevet 13. oktober 2013 den doc reklamen! er dem tjukk i hue? putt ALDRI doc i munn på noen som sover! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
saranghae Skrevet 13. oktober 2013 #808 Del Skrevet 13. oktober 2013 er det bare meg som får FNATT, brekninger av og se den reklamen om jordan easy wipes for kjøkkenet?!? JEG TAKLER bare ikke alle de grisete ungene, kansje fordi jeg ikke liker barn, men dette ødelegger alltid min apetitt! aaaaaaaarg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 13. oktober 2013 #809 Del Skrevet 13. oktober 2013 Alle reklamene der Marianne Westby (Cathrine Hove fra Hotel Cæsar) snakker irriterer meg, bl.a. vanish reklamene. Er noe med stemmen og tonefallet som gjør at jeg kjenner magen vrenge seg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 13. oktober 2013 #810 Del Skrevet 13. oktober 2013 Cillit bang " BANG - og smusset er vekk! " Hvem tror på det ?! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest blasé Skrevet 13. oktober 2013 #811 Del Skrevet 13. oktober 2013 Lano reklamen, fy søren den irriterer meg noe grenseløst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 13. oktober 2013 #812 Del Skrevet 13. oktober 2013 Cillit bang " BANG - og smusset er vekk! " Hvem tror på det ?! neeeei sii det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #813 Del Skrevet 13. oktober 2013 Cillit bang " BANG - og smusset er vekk! " Hvem tror på det ?! den er faktisk veldig bra cilit bang, ikke reklamen.. Anonymous poster hash: 82dd9...532 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 13. oktober 2013 #814 Del Skrevet 13. oktober 2013 den er faktisk veldig bra cilit bang, ikke reklamen.. Anonymous poster hash: 82dd9...532 Seriøst? Den reklamen virker såå utrolig lite troverdig! Altfor bra til å være sant:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 13. oktober 2013 #815 Del Skrevet 13. oktober 2013 neeeei sii det haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 13. oktober 2013 #816 Del Skrevet 13. oktober 2013 den er faktisk veldig bra cilit bang, ikke reklamen.. Anonymous poster hash: 82dd9...532 Det som er aller mest interessant med den, må vel være alle forholdsreglene man egentlig skal ta når man bruker den. Med mindre de har endret "oppskriften" de siste årene, så må man bruke maske, hansker og KUN benytte produktet i et gjennomluftet rom. Eh... halloo, det er et husholdningsprodukt, ikke noe man bruker til desinfisering av likhus... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 13. oktober 2013 #817 Del Skrevet 13. oktober 2013 Det som er aller mest interessant med den, må vel være alle forholdsreglene man egentlig skal ta når man bruker den. Med mindre de har endret "oppskriften" de siste årene, så må man bruke maske, hansker og KUN benytte produktet i et gjennomluftet rom. Eh... halloo, det er et husholdningsprodukt, ikke noe man bruker til desinfisering av likhus... Dem må skrive det:P sto på noe oppvaskpulver før at du måtte bruke vernebriller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionshade Skrevet 14. oktober 2013 #818 Del Skrevet 14. oktober 2013 Jeg har nevnt den! Hater den!!! Herregud, hva er greia? Verste reklamen noensinne! Åja, gikk litt fort i svingene når jeg leste gjennom de siste sidene i tråden My bad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #819 Del Skrevet 17. oktober 2013 Jævla Quick-chef reklamen på nyhetskanalen.. Varer i 4-5 min!!Anonymous poster hash: 1d8df...ef2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie_22 Skrevet 17. oktober 2013 #820 Del Skrevet 17. oktober 2013 Reklamen for rømme på flaske, som gikk for en stund siden. Han fyren som snakket irriterte meg grenseløst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå