Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan har ingen nevnt den ufattelige irriterende "Sorry kompis, men sånn harre blitt", når de drittungene kommer inn og fjerner moderne ting i huset fordi kidden ikke har fått bankkort.. Åååårh de ungene er så irriterende at jeg får vondt hver gang den kommer på :bond:

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg MÅ bare nevne denne igjen.. Reklamen for Tine Styrk; mann og dame på kjøkken, dame drikker melk, lekeslåss med mannen, slår han i magen og går. Mannen holder på å dø av smerte... OH MEIN GOTT. Det er så jævlig dårlig!! Skuespillerne suger, og hele reklamen suger og bare HEREEGUD!

• Liker 5
Skrevet

Reklamen for Annie-musikalen

Anonymous poster hash: f77f1...215
Skrevet

Jeg ser at reklamen for rømme til taco er kommet med i reklamepausene igjen. Uff, han gnåler så mye at det er umulig å få med det han sier, også er det grusomt irriterende å høre på. Det hele blir jo toppet av den dumme kommentaren: "Det er lurt å ikke søle". Det er like lurt som å skulle si: "Det er lurt å ikke rote", "det er lurt å puste", "det er lurt å spise mat". Ja, alt dette er lurt, men hvorfor skal hun poengtere det? Er det noen som har påstått at det lurt å søle?

• Liker 3
Skrevet

Jeg kommer ALDRI til og bestille noe fra zalando pga reklamen deres...

• Liker 8
Skrevet (endret)

Ja, den nye zalandoreklamen er helt grusom! Dårlig dubbing, teit reklame rett og slett.

"strålende øyne, pent kledd. De er nødt til å være påvirket av zalando!"

Herregud så dumt...!

Endret av Namine
  • Liker 7
Skrevet

Vet jeg har sagt det før, men nå er den visst tilbake for fullt:

Rømme på flaske fra Q Meieriene.

Den reklamen får frem det absolutt verste i meg! Tortur jo! :kjefte:

Gjest crazycatlady
Skrevet

Unibet-reklamen med den grusomme sangen! Blæh!

• Liker 1
Skrevet

Unibet-reklamen med den grusomme sangen! Blæh!

"Mandag, tirsdag, onsdag, tooorsdag, fredag, lørdag, søøndag"? Den har jeg hatt på hjernen i over ei uke nå, får den aldri ut :bond:

• Liker 1
Gjest Linda sofie
Skrevet

Ja, den nye zalandoreklamen er helt grusom! Dårlig dubbing, teit reklame rett og slett.

"strålende øyne, pent kledd. De er nødt til å være påvirket av zalando!"

Herregud så dumt...!

Ja den er så utrolig teit!! :klaske:

• Liker 2
Gjest crazycatlady
Skrevet

"Mandag, tirsdag, onsdag, tooorsdag, fredag, lørdag, søøndag"? Den har jeg hatt på hjernen i over ei uke nå, får den aldri ut :bond:

Samme her! Grrrr!

Skrevet

Jeg hater den Lindex reklamen med den fæle HOLY MOLY sangen!!! Den går jo bare sånn: "holy moly, holy moly, holy moly, holy moly!!!"

Shut the fuck up! :sur:

• Liker 1
Skrevet

Reklamen for Annie-musikalen

Ey, den er jo søt!

• Liker 1
Skrevet

Jeg hater den Lindex reklamen med den fæle HOLY MOLY sangen!!! Den går jo bare sånn: "holy moly, holy moly, holy moly, holy moly!!!"

Shut the fuck up! :sur:

Jaaaa! :sur:

Skrevet

Reklamen for Ellen Degeneres , greit at den the fox sangen er litt bra, men vil ikke høre den i hver reklame, og måten hun står på ser så teit ut, at jeg blir dårlig:P

Skrevet

Ey, den er jo søt!

Uff nei. de ungene overspiller så fryktelig, de ser og høres ut som borstskjemte skittunger som ikke fikk sjokolade på butikken.

Skrevet

"Det ekke helt meg å spare" SÅ FEIL Å SI NOE SÅNT. Det er ikke et personlighetstrekk å spare!!!

• Liker 1
Skrevet

Vitaminbjørner-reklamen kan gå og dø!

• Liker 2
Skrevet

Liker Aksel Lund Svindal i Møllers Tran-reklamen da :lur:

Skrevet (endret)

.

feilpost!

Endret av Pringle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...