Lutetium 71 Skrevet 6. september 2013 #741 Del Skrevet 6. september 2013 Det er så merkelig at hun går bort til vasken og BØYER SEG NED for å sette eple på do, reiser seg opp, ser seg spilet, BØYER SEG NED for å plukke opp eplet, rusker ungen i håret, reiser seg opp og går. Når hun gikk på badet for seg seg i speilet (for å være ærlig så husker jeg ikke hva hun gjorde, men hun gjorde noe i speilet), hvorfor ikke sette eplet VED VASKEN, slik at hun ikke trengte å bøye seg opp og ned?? Det er en så unaturlig ting å gjøre. Hadde hun gått på badet og satt seg ned på gulvet ved barnet, så hadde det gikk mye mer mening. Hva er det reklame for? Ikke epler tydeligvis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjarte Skrevet 6. september 2013 #742 Del Skrevet 6. september 2013 Hva er det reklame for? Ikke epler tydeligvis? Det er reklame for klorin. Poenget i reklamen er at dassen blir det reneste plassen i huset når man bruker klorin til å vaske den med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 6. september 2013 #743 Del Skrevet 6. september 2013 Det er reklame for klorin. Poenget i reklamen er at dassen blir det reneste plassen i huset når man bruker klorin til å vaske den med Ok. Men det er da unødvendig å reklamere med klorin for det, dassen ER ofte ganske ren uansett sammenlignet med f.eks en mobiltelefon eller et tastatur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjarte Skrevet 6. september 2013 #744 Del Skrevet 6. september 2013 Ok. Men det er da unødvendig å reklamere med klorin for det, dassen ER ofte ganske ren uansett sammenlignet med f.eks en mobiltelefon eller et tastatur. Tja, vet ikke helt om jeg ville satt fra meg mat på dassringen selv om den er renere enn visse andre ting. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 10. september 2013 #745 Del Skrevet 10. september 2013 Må nevne en reklame jeg faktisk liker. Den brunost reklamen i Asia. Får lyst å reise, og kjenner igjen følelsen av brunost savn når jeg selv er på ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miramis Skrevet 10. september 2013 #746 Del Skrevet 10. september 2013 ALLE REKLAMER MED UNGER. Spesielt den der allergigreien "hør på hvs damen sieeeeeer!". Ugh. Er en til som er helt idiotisk, om å se på å skifte drittbleier som et øyeblikk fylt med glede. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peder F Skrevet 10. september 2013 #747 Del Skrevet 10. september 2013 jeg syns reklamen for lotto hvor en mann sitter i undertøyet på sofaen og ser på fotball, og kommentatoren begynner å fortelle han at han skal brette klær i pausen, og hvor kona står på kjøkkenet og vasker opp 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miramis Skrevet 10. september 2013 #748 Del Skrevet 10. september 2013 Helvetes drittreklamen fra Telenor (?) med hun blonde merra som kjører rallybil... OH my gad!! Får sinneutbrudd hver gang den kommer på. SLUTT Å HYL, FORBANNA MEHE. Liker den jeg. Det som dog er drittirriterende er alle produkter som heter noe med "sjoko", noe som er irriterende nok i seg selv, men som selvfølgelig de østlandske nautene uttaler som "shhokko!" I tillegg syntes jeg den ene djuicereklamen er teit, den hvor de gjør narr av kinobillett i mobilabonnement. Jeg bruker tilbudet minst to ganger i måneden, i likheten med flesteparten av vennene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miramis Skrevet 10. september 2013 #749 Del Skrevet 10. september 2013 Verste og mest kvinneundertrykkende rekkamene som fins! Hat! Og det verste er at vanish ikke er noe bra engang. Brukte det på en hvit ridebukse som hadde fått farge av salen, gikk pokker ikke bort. Brukte både spray og pulver. Protip for stevnebukser, skrubb med tannkrem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 10. september 2013 #750 Del Skrevet 10. september 2013 Seriøst? Tannkrem? Kjøpte ny stevnebukse i stedet jeg da, men greit med flere, så kanskje jeg skulle prøvd det trikset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønselouisa Skrevet 11. september 2013 #751 Del Skrevet 11. september 2013 Og Zalando slår til igjen! Hvem er det som finner på denne møkka? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miramis Skrevet 11. september 2013 #752 Del Skrevet 11. september 2013 Også den til Netcom med Aksel og Thea som de sender HELE TIDEN!! Gahh Det morsomste er jo at tekstmeldingene vises som på en iPhone, men på slutten er ikke det engang mobilen de har... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 13. september 2013 #753 Del Skrevet 13. september 2013 XXL! Come on come on come on come on come on come on.... Herreguuuuud! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blådiamant Skrevet 14. september 2013 #754 Del Skrevet 14. september 2013 (endret) Telenor-reklamen for superraskt bredbånd eller hva det er. Med hun som sitter i en rallybil. Den reklamen bråker sånn. EDIT: blar bakover i tråden og ser at maaaange er enig med. Endret 14. september 2013 av Blådiamant 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wilhelmine Skrevet 14. september 2013 #755 Del Skrevet 14. september 2013 Jeg har ingen jeg misliker sterkt på tv for tiden, men på radio derimot... De der Esso-reklamene med hun kjørelæreren som bare får elevene sine til å kjøre til Esso og forteller dem hvor viktig det er å spise godt mens man kjører langt... Arg, blir sint bare av å tenke på dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geesus Skrevet 14. september 2013 #756 Del Skrevet 14. september 2013 Reklamen for Zalando kan brenne i helvete. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #757 Del Skrevet 14. september 2013 Jeg har ingen jeg misliker sterkt på tv for tiden, men på radio derimot... De der Esso-reklamene med hun kjørelæreren som bare får elevene sine til å kjøre til Esso og forteller dem hvor viktig det er å spise godt mens man kjører langt... Arg, blir sint bare av å tenke på dem SSSSSving inn på Esssssssso, jeg har lyst på pølssssssse! Med lespende s, grrrr. Anonymous poster hash: 1610f...85b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra75 Skrevet 14. september 2013 #758 Del Skrevet 14. september 2013 "Svaret er Yes!" Gir meg brekningsfornemmelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjarte Skrevet 14. september 2013 #759 Del Skrevet 14. september 2013 (endret) "Svaret er Yes!" Gir meg brekningsfornemmelser. Jeg synes han har begynt å bli litt ekkel han som sier dette. Tror det må være hans interesse for andre folks oppvaskmaskinfilter, i kombinasjon med at han står der og smiler stivt som gjør at han ser litt småsyk ut. Endret 14. september 2013 av Hjarte 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #760 Del Skrevet 14. september 2013 "Svaret er Yes!" Gir meg brekningsfornemmelser. Enig. Teit reklame. Anonymous poster hash: ada16...384 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå