Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lofoten Fiskekaker - den hvor de koser med torsken. Herregud, så ufattelig tåpelig.

Blenda - den reklamen hvor det barnet sier "hør hva damen sier!" med trynet innsmørt av mat. ÆSJ!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har til gode å se en eneste ok reklame med barn i.

Bortsett fra den GAMLE reklamen om hun jenta som liksom stikker av, og de spiller Jan Teigen Finn Kalvik i bakgrunnen.

Endret av Alice123
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva det er reklame for. Men det er noen unger som griller og skal imponere "damene" så sier han "snap!! Og maten er klar" haha blir helt flau inni meg..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Jeg har til gode å se en eneste ok reklame med barn i.

Bortsett fra den GAMLE reklamen om hun jenta som liksom stikker av, og de spiller Jan Teigen i bakgrunnen.

Finn Kalvik :P Endret av Penny_Lane
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nye til rimi, hvor brødskivene ligner på personene.. Hvorfor ser de ungene så rare ut? Kunne de ikke bare sitte der helt vanlig? Og satt ned prisen??? Å sette ned med 1 kr synes jeg ikke det er noe å skryte av, ikke noe å lage reklame om ihvertfall!

Det jeg ikke forstår er hvorfor han gutten med kaviarskiva plutselig begynner å stirre inn i kamera. Han ser helt fin ut mens han sitter og smiler, men plutselig begynner han med den stirringa, og en begynner å lure på om det var et poeng der som en gikk glipp av. Jeg skulle likt å få en forklaring på det fra de som laget denne reklamesnutten. For ikke å snakke om brøddskiva med mandler, hvem er det som legger mandler på ei brødskive som attpåtil er smurt syltetøy på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elseby13

"Jeg hadde lyst på nytt bad, men det er liksom ikke min stil å spare penger. Så jeg fikk en god ide!"

Reklame for et eller annet svinedyrt forbrukslån. Ja, du det var en god ide, ditt fehue!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg begynt å le hver gang den reklamen med eplet på toalettkanten kommer. Pga denne tråden :fnise:

Det er så upraktisk og merkelig gjort! Hva om eplet faller ned i do? Kanten er jo smal og halvspiste epler er ikke alltid så stødige. Hadde hun fortsatt å spise det da? Siden toalettet er det reneste stedet i huset og bla bla.

Endret av Wonderbitch
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KappAhl! :sur:

Jeg er så møkk lei den Oh I like your style, oh I like your style..!!! Og her om dagen var jeg innom KappAhl og da spilte de den sangen i butikken. Jeg måtte bare gå ut!

:bond:

Rimi, med de teite brødskivene, Gina Tricot med damene som går rundt en søyle med slengbukser og filthatt.. :roll:

Og hvorfor i svarte granskauen skal de sendes to ganger i hver jævla reklamepause!!?? :sinna:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så møkk lei den Oh I like your style, oh I like your style..!!! Og her om dagen var jeg innom KappAhl og da spilte de den sangen i butikken. Jeg måtte bare gå ut!

Rimi, med de teite brødskivene, Gina Tricot med damene som går rundt en søyle med slengbukser og filthatt.. :roll:

Og hvorfor i svarte granskauen skal de sendes to ganger i hver jævla reklamepause!!?? :sinna:

ÅÅÅÅÅH SÅ ENIIIG MED DEG!! Irriterer meg GRØNN over disse reklamene :frustrert: uuuuuuuuuuff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes skuespillerne fra reklamen til Kappahl er så dårlige. Det lyser nesten ut av dem at de ikke er komfortable med jobben de skal gjøre, slik at det hele bare blir stivt og unaturlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes skuespillerne fra reklamen til Kappahl er så dårlige. Det lyser nesten ut av dem at de ikke er komfortable med jobben de skal gjøre, slik at det hele bare blir stivt og unaturlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarte, jeg er hjertens (:P) enig ang.Kappahl reklamen.Kjedlig og folka ser ikke glade ut,påtrykte smil ..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunshine23

Det er så mange teite og irriterende reklamer ute å går at jeg får helt fnatt!!!

Verste nå er vel den til Rimi. Herregud! :klaske:

Endret av Sunshine23
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg begynt å le hver gang den reklamen med eplet på toalettkanten kommer. Pga denne tråden :fnise:

Det er så upraktisk og merkelig gjort! Hva om eplet faller ned i do? Kanten er jo smal og halvspiste epler er ikke alltid så stødige. Hadde hun fortsatt å spise det da? Siden toalettet er det reneste stedet i huset og bla bla.

Det er så merkelig at hun går bort til vasken og BØYER SEG NED for å sette eple på do, reiser seg opp, ser seg spilet, BØYER SEG NED for å plukke opp eplet, rusker ungen i håret, reiser seg opp og går.

Når hun gikk på badet for seg seg i speilet (for å være ærlig så husker jeg ikke hva hun gjorde, men hun gjorde noe i speilet), hvorfor ikke sette eplet VED VASKEN, slik at hun ikke trengte å bøye seg opp og ned?? Det er en så unaturlig ting å gjøre.

Hadde hun gått på badet og satt seg ned på gulvet ved barnet, så hadde det gikk mye mer mening.

Endret av Alice123
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Jeg vet ikke hva det er reklame for, men de reklamen hvor de synger noe som høres ut som rumpa di dudu rumpa di dudu er sykt irriterende! Jeg blir gaaaaal! Hater det meste av reklame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den hvor dama setter eplet ned på dokanten. :klaske:

Og så den reklamen for en eller annen tannkrem. Dama får liksom så fine tenner, at hun havner i en ekstase ut av denne verden, og hun drømmer seg bort på rød løper hvor hun blir midtpunktet, og danser rundt som en gal. :rolleyes:

Endret av Miss_Sunshine*
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men på den positive siden: Jeg liker reklamen for smøremykt smør der det tramper en antikk kriger ut av kjøleskapet og dæljer brødskivene i småbiter før han eller hun tramper inn igjen.

"Plagsomt hardt"!

Sjelden jeg ler av reklame, men den der flirer jeg alltid av. Synd jeg ikke bruker smør.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...