AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #681 Del Skrevet 13. juli 2013 Hehe veldig enig! Skjønner nesten ikke hva han sier, blir litt på samme nivå som den der aioli-fireåringen som er diksutert tidligere her. Er så enig! Tenkte jeg skulle klage litt på den jeg også, men ser du har skrevet det jeg tenkte Anonymous poster hash: 9188f...8ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
noisy Skrevet 14. juli 2013 #682 Del Skrevet 14. juli 2013 Den forbanna Vitaepro-reklamen, ass... Ikke bare er den helt grusom, men sangen fester seg så godt også! Får den aldri ut av hodet Den reklamen fra godfisk men had idiotiske gutten på 11 år som skal sjekke damer med matlaging... Han kan jo ikke prate rent!!! R'ene blir til j, og han er bare dustdustdust. Haha, det er helt forferdelig å høre på! "Pensler med marinade" blir jo "pnslr marnade"... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #683 Del Skrevet 14. juli 2013 Den forbanna Vitaepro-reklamen, ass... Ikke bare er den helt grusom, men sangen fester seg så godt også! Får den aldri ut av hodet Haha, det er helt forferdelig å høre på! "Pensler med marinade" blir jo "pnslr marnade"... "Legs på grilln" Shmack! argh Vil du schmake?Anonymous poster hash: 9188f...8ed 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
floppesopp Skrevet 1. august 2013 #684 Del Skrevet 1. august 2013 Sikkert nevnt ørtogførti ganger men - Vitaepro-reklamen. Herrejesus som jeg irriterer meg. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderbitch Skrevet 2. august 2013 #685 Del Skrevet 2. august 2013 Olia! "styrken fra olje" og "fører hårfargen inn i hjertet av håret" Hello? Finnes det ikke en annen måte å formulere en reklame som går ut til millioner av mennesker? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjarte Skrevet 3. august 2013 #686 Del Skrevet 3. august 2013 Nå kjenner jeg at reklamen for Jif- mopp begynner å irritere meg. "Når muttern passer ungene så blir det fort grisete" Virkelig? Er det virkelig slik at den generasjonen som er bestemødre i dag er noen slasker som lar barnebarna grise utover kjøkkengulvet med syltetøy? Det er greit med likestilling i reklamer, men når de fremstiller virkeligheten som noe helt annet enn den er så blir det for dumt. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 4. august 2013 #687 Del Skrevet 4. august 2013 Sikkert nevnt ørtogførti ganger men - Vitaepro-reklamen. Herrejesus som jeg irriterer meg. Enig."Det funker for meg!" Æh.. nei, det gjør ikke det du, men det funker for Vitaepro. Penger i banken. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 4. august 2013 #688 Del Skrevet 4. august 2013 Nå kjenner jeg at reklamen for Jif- mopp begynner å irritere meg. "Når muttern passer ungene så blir det fort grisete" Virkelig? Er det virkelig slik at den generasjonen som er bestemødre i dag er noen slasker som lar barnebarna grise utover kjøkkengulvet med syltetøy? Det er greit med likestilling i reklamer, men når de fremstiller virkeligheten som noe helt annet enn den er så blir det for dumt. jeg er så enig med deg, missliker reklamen, produkte funker til og med dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 4. august 2013 #689 Del Skrevet 4. august 2013 Nå kjenner jeg at reklamen for Jif- mopp begynner å irritere meg. "Når muttern passer ungene så blir det fort grisete" Virkelig? Er det virkelig slik at den generasjonen som er bestemødre i dag er noen slasker som lar barnebarna grise utover kjøkkengulvet med syltetøy? Det er greit med likestilling i reklamer, men når de fremstiller virkeligheten som noe helt annet enn den er så blir det for dumt. Ja, den reklamen er jo bare dum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophia Skrevet 4. august 2013 #690 Del Skrevet 4. august 2013 Enig."Det funker for meg!" Æh.. nei, det gjør ikke det du, men det funker for Vitaepro. Penger i banken. Jeg synes den er så dum at den blir litt morsom jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elseby13 Skrevet 5. august 2013 #691 Del Skrevet 5. august 2013 Enig, den er i grunnen morsom!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nuggets Skrevet 6. august 2013 #692 Del Skrevet 6. august 2013 "Legs på grilln" Shmack! argh Vil du schmake?Anonymous poster hash: 9188f...8ed enig! Hater den reklamen. "Schmack. Fardig om et paaaar minuuuutter". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 6. august 2013 #693 Del Skrevet 6. august 2013 'Familien ælske han fars pølsegrateng'.. *river meg i håret* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 6. august 2013 #694 Del Skrevet 6. august 2013 'Familien ælske han fars pølsegrateng'.. *river meg i håret* Er det det han sier? Jeg har brukt alt for lang tid til å skjønne hva han uttaler!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 6. august 2013 #695 Del Skrevet 6. august 2013 Irritererer meg nå over Djuice-reklamene, og som veldig ofte nevnte Vitaepro-reklamen. Tok meg selv i å nynne på sangen her forleden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alja Skrevet 6. august 2013 #696 Del Skrevet 6. august 2013 (endret) Den forgrømmade Vitaepro reklamen med Scott fra Hotell Cæsar. Funkår IKKE for mæ. Endret 6. august 2013 av Alja91 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HappyWaffle Skrevet 6. august 2013 #697 Del Skrevet 6. august 2013 LANO reklamen og en reklame som er for PROACTIVE!! gad jeg blir snart gal om jeg ser de reklamene en gang til! vask de henna, vask vask de henna.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alja Skrevet 6. august 2013 #698 Del Skrevet 6. august 2013 LANO reklamen og en reklame som er for PROACTIVE!! gad jeg blir snart gal om jeg ser de reklamene en gang til! vask de henna, vask vask de henna.... De der proactive folka gir seg jo faen aldri. Også SÅ langdradde de er! Må jo ha bekreftelse fra 5 forskjellige superstjerner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HappyWaffle Skrevet 6. august 2013 #699 Del Skrevet 6. august 2013 De der proactive folka gir seg jo faen aldri. Også SÅ langdradde de er! Må jo ha bekreftelse fra 5 forskjellige superstjerner. JAA!! jeg setter den på mute jeg bare for å slippe den bablinga! er ikke rart folk ikke vil ha proactive om de må ha så mye "bekreftelse" og i tilleg på skravle høl i hodet på folk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #700 Del Skrevet 6. august 2013 Jif-reklamen. "Når bestemor har barnebarna, blir det gjerne litt søl". For meg ser det ut som om bestemor omtrent tar livet av barnebarna, rødt og klissete, blodaktig søl på golvet. Elitesingles. Herregud, kan de ikke være ærlige i det minste? Han ønsker seg ei lekker dame, hun en rik mann. Anonymous poster hash: b303a...754 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå