Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Herre Jesus... nå har det vært TRE Vitaproe-reklamer i en og samme reklamepause! To av dem like! Lurer på hva dette koster dem? Og ikke minst hvem som kjøper produktet, bortsett fra Håvard Bakke og et par mer eller mindre avdankede idrettsutøvere?

Anonymous poster hash: 7f840...46c
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dansedilla

Jeg synes det er skikkelig teit at i den Pierre Robert-reklamen hvor huset brenner, så synger dem "it's a beautiful day". Er ikke det litt feil..? :P

Altså, jeg synes den reklamen er teit :)

Endret av Dansedilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Vaske henda, vask, vaske henda...Vaske henda, vask, vaske henda..." Blæ, setter seg så på hjernen. Liker mitt 10-årige søskenbarn sin versjon bedre "Vaske ræva, vask, vaske ræva..." :)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elseby13

Den Pierre Robert-dama som løper ut i bare trusa. Ja, vi kvinnfolk er noen dumme naut som glemmer å kle på oss rett som det er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dansedilla

Den Pierre Robert-dama som løper ut i bare trusa. Ja, vi kvinnfolk er noen dumme naut som glemmer å kle på oss rett som det er..

Enig, jeg og skrev om den her :P it's a beautiful day... Nei ikke. Når det kanskje brenner i huset ditt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel litt utdatert, for den går ikke lengre, men den Dots-reklamen for "sjokokake". Den irriterer meg fordi det heter sjokoladekake.. Hvorfor trenger man å korte ned "sjokoladekake" til "sjokokake"? Og på trønder er det tydeligvis SHOkkoKAke

Og Olendo. Hvilken dialekt er det egentlig?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel litt utdatert, for den går ikke lengre...

Joda, det gjør den... *furt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Net On Net reklamen.. Den er teit! De sammenligner ekser og hvordan barn blir til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smooch

Lano reklamen...
Den er jo litt søt, men får mest lyst til å rive ut ørene mine.
''Vask de henda! Vask, vask de henda!''

Herregud..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Grill Gilde, "Roar og Julie". Herregud.

Anonymous poster hash: e32d0...0a0
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner at jeg begynner å bli smålei av Sven Nordin i grillreklamen til Rema 1000. Det blir så falskt når han snakker med en mann som sier at hvert dyr får beite alene på et område som er like stort som en fotballbane, hvorpå han da svarer: Mm, alt er naturlig.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helvetes drittreklamen fra Telenor (?) med hun blonde merra som kjører rallybil... OH my gad!! Får sinneutbrudd hver gang den kommer på. SLUTT Å HYL, FORBANNA MEHE.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den reklamen hvor mr. Midtlivskrise sykler som en idiot ute på veien og nesten blir påkjørt flere ganger.

Så kommer han hjem og VRENGER AV SEG ANSIKTET og blir til en katt.

Jeg trodde jeg skulle dø

Haha! Mr.Midtlivskrise heter Thor Hushovd og er en av Norges beste landeveisryttere/idrettsutøvere. Faktisk tidligere verdensmester! Ganske sikker på at den skal tolkes som satire. Syklister bør lære seg veivett av en som kjenner problemet fra begge sider før de legger ut på veien! :) Syns den er god jeg! :)

Anonymous poster hash: 9ac08...a4b

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"For mæ ble kredittkortgjelda ein evig runddans, så æ satte en strek"! Ja, med et nytt forbrukslån! LURT! :P

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Mr.Midtlivskrise heter Thor Hushovd og er en av Norges beste landeveisryttere/idrettsutøvere. Faktisk tidligere verdensmester! Ganske sikker på at den skal tolkes som satire. Syklister bør lære seg veivett av en som kjenner problemet fra begge sider før de legger ut på veien! :) Syns den er god jeg! :)

Anonymous poster hash: 9ac08...a4b

Jeg visste ikke det var Herr Hushovd som var med i reklamen. Reklamen er artig oh budskapet bra. Frem til han VRENGER AV SEG ANSIKTET.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...