AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 20:54 #5261 Skrevet torsdag kl. 20:54 De svenske Vitapro-reklamene er om mulig enda mer irriterende enn de norske. Jag har ææææætit vitapråååå. 🤪 Anonymkode: 0b5f8...08c 1
AnonymBruker Skrevet i går, 21:15 #5262 Skrevet i går, 21:15 Hvis aliens landet på jorden og skrudde på norsk tv, ville de ikke vært i tvil om hva det største problemet er som menneskeheten står overfor: Steinsprutskader. Anonymkode: 0b5f8...08c 1
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #5263 Skrevet 17 timer siden Tine julereklamen med han lille nissen. Vet ikke, men den nissen er hva skal jeg si..det er noe med han..litt ekkel. Og reklamen med han mannen som forelsker seg i nissen..æsj!!! Spar meg please. Anonymkode: 0f106...2ff 1
ThereGoesBob Skrevet 16 timer siden #5264 Skrevet 16 timer siden Den som spilles etter midnatt. Folk må liksom sitte oppe ca.1 time lenger for å se ferdig en eller annen film liksom. Det er jo helt håpløst.
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #5265 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Og reklamen med han mannen som forelsker seg i nissen..æsj!!! Spar meg please. Anonymkode: 0f106...2ff Den til Posten? «Nissen» er jo kjæresten hans, synes den er helt nydelig. Men du tåler kanskje ikke se kjærlighet mellom menn? Anonymkode: 32194...fdb 2 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #5266 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Den til Posten? «Nissen» er jo kjæresten hans, synes den er helt nydelig. Men du tåler kanskje ikke se kjærlighet mellom menn? Anonymkode: 32194...fdb Jeg skjønner jo det men trenger ikke å vise, verken menn eller kvinner. Det kan de spare oss for. Og det kysser på slutten, det viser bare at verden er blitt dritt. Anonymkode: 0f106...2ff
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5267 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg skjønner jo det men trenger ikke å vise, verken menn eller kvinner. Det kan de spare oss for. Og det kysser på slutten, det viser bare at verden er blitt dritt. Anonymkode: 0f106...2ff Verden har blitt dritt fordi menn kysser hverandre? Søk hjelp! Anonymkode: 32194...fdb 2
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5268 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (13 timer siden): Tine julereklamen med han lille nissen. Vet ikke, men den nissen er hva skal jeg si..det er noe med han..litt ekkel. Og reklamen med han mannen som forelsker seg i nissen..æsj!!! Spar meg please. Anonymkode: 0f106...2ff Enig i nr 1 Anonymkode: 90a9d...8df
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå