Ludovica- Skrevet torsdag kl. 17:16 #5221 Skrevet torsdag kl. 17:16 Jeg er ikke noe glad i dene Ikea reklamen med han eldre surrete fyren som setter frem en tekopp til sin døde kone. Skjønner at den liksom skal være litt fin men jeg syns bare det er trist med demens og avdøde ektefeller. 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 17:22 #5222 Skrevet torsdag kl. 17:22 Zalando. Æsj. Anonymkode: dc42a...00d 1
LilleMy_09 Skrevet fredag kl. 11:18 #5223 Skrevet fredag kl. 11:18 Oda-reklamene Vitae pro Zalando Toro-oksen
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 12:23 #5224 Skrevet fredag kl. 12:23 Philips Hue, fordi hun som har voiceover har landets mest irriterende stemme. Grøss! Anonymkode: 32194...fdb
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 12:36 #5225 Skrevet fredag kl. 12:36 Bank Akseptcreklamen er hun ⬆️ også i 😵💫 Anonymkode: 32194...fdb
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 12:39 #5226 Skrevet fredag kl. 12:39 De der fæle Kicks-reklamene, altså for det parfymeriet Kicks som selger sminke etc. I reklamen snakker de om skjønnhet, men viser frem noen skrekkøgler, sminket med glorete karnevalsfjes. Ingen normale folk som sminker seg sånn! Skal de snakke om skjønnhet får de vel vise normal og pen bruk av sminken da, og ikke de styggeste greiene de kan komme opp med. Anonymkode: 64056...ee0
Bacteria Skrevet 20 timer siden #5227 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (På 28.9.2025 den 16.57): Den nye woke-reklamen til Tv2 der nordmenn fremstilles som trangsynte folk som lever i sin egen boble. Anonymkode: d438f...b1e Ja den ja! Legg merke til at det kun er hvite som sitter i boblene, og temaene er trumpisme, innvandring ol. Så sprekker bobla når den fine arabiske(?) familien kommer på døra med mat. Skjønner budskapet, godt ment. Det som totalt glemmes her, er at våre nye landsmenn fra Midtøsten ser og hører på sine egne kanaler og slik sett sitter i bobler, mange av dem også.
Ludovica- Skrevet 20 timer siden #5228 Skrevet 20 timer siden Onkel Ola? Altså jeg må skru av lyden. Jeg har og fått så nok av han Extra mannen at det er omtrent så jeg boikotter hele butikken. Jeg vet det er fiktivt men det er ikke normalt å være så sykt opphengt i matbutikken sin. De må finne på noe annet nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå