AnonymBruker Skrevet 20. juni #5121 Skrevet 20. juni Hun med den brekete stemmen som sier at "det er kassalappen som teller". Anonymkode: 01352...1d8 3 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni #5123 Skrevet 20. juni Million skrev (2 timer siden): Du mener den Coop reklamen? Den synes jeg også er blant tidenes dummeste reklame, han fyren som er malt i kumønster og ligger og velter seg på i et fat med marinade og sånn? Kjenner jeg blir irritert hver gang den er på. Den, ja! Skjønner ikke hva de tenkte på der. Anonymkode: 312c6...1e4 6
AnonymBruker Skrevet 21. juni #5124 Skrevet 21. juni Mills majo og alle de bortskjemte folka som ikke liker ditten og datten. Anonymkode: 312c6...1e4 2
JimmyOlsen Skrevet 26. juni #5126 Skrevet 26. juni Ice reklamen med gutten som har blitt lurt til å tro at nettbrettet bare virker når det regner. "Pappaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!" Måtte de absolutt dra frem den igjen... 5 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli #5128 Skrevet 11. juli De for kondomeriet og lignende. Ekkelt å vise på dagen. Anonymkode: b9807...4ab 5 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli #5129 Skrevet 11. juli Million skrev (På 20.6.2025 den 22.57): Du mener den Coop reklamen? Den synes jeg også er blant tidenes dummeste reklame, han fyren som er malt i kumønster og ligger og velter seg på i et fat med marinade og sånn? Kjenner jeg blir irritert hver gang den er på. Den er grusom. Anonymkode: c53b2...4b1 3
AnonymBruker Skrevet 16. juli #5130 Skrevet 16. juli Jeg haaater når hun dama stønne-nynner mmm-mm-mm-mmmmmm i slutten av McDonalds reklamene Anonymkode: 44bb9...757 3
AnonymBruker Skrevet 16. juli #5131 Skrevet 16. juli Og kassalappen som tælle. Anonymkode: 0b5f8...08c 3 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli #5132 Skrevet 16. juli Og solkrem. Også på øra. Ah, den gnålete stemmen, år etter år 😄 Anonymkode: 0b5f8...08c
K.B. Skrevet 16. juli #5133 Skrevet 16. juli McDonalds reklamene er irriterende, de kjører så jævlig hardt på at det er Norske varer og da er det liksom ikke junkfood, premisset er så jævlig dårlig. Det er hvordan du bruker råvarene og nærings/fett innholdet som gjør at vi kaller det junkfood, så at potetene er norske betyr ikke en dritt. At bøndene ønsker å være med på dette er vanskelig for meg å forstå... Avdanka idrettsutøvere som pusher bullshit helsekost produkter som Vitaepro provoserer meg til de grader, de sier i praksis: "Jeg har ingen moralske standarder og reklamerer gjerne for ting som er åpenbart bullshit" 1 4
AnonymBruker Skrevet 19. juli #5134 Skrevet 19. juli Oda reklamen-"Vi skal slutte med butikk" sier foreldrene.Da blir sønnen sur fordi han ikke får "klemme på avokadoen".Hva er greia med å klemme på avokadoen?? Skjønner det ikke,kan noen forklare? Anonymkode: 7fe44...243 3 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli #5135 Skrevet 19. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Oda reklamen-"Vi skal slutte med butikk" sier foreldrene.Da blir sønnen sur fordi han ikke får "klemme på avokadoen".Hva er greia med å klemme på avokadoen?? Skjønner det ikke,kan noen forklare? Anonymkode: 7fe44...243 Enig, sier meg ingenting. Anonymkode: ff93c...b9d 1
sofie777 Skrevet 19. juli #5136 Skrevet 19. juli (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Oda reklamen-"Vi skal slutte med butikk" sier foreldrene.Da blir sønnen sur fordi han ikke får "klemme på avokadoen".Hva er greia med å klemme på avokadoen?? Skjønner det ikke,kan noen forklare? Anonymkode: 7fe44...243 Det er en måte å kjenne om avocadoen er moden. Metoden er omstridt og det finnes andre måter å gjøre det på som ikke krever at man tar på alle avocadoene, men jeg husker dem ikke nå på stående fot (det er noe med stilkfestet). Men hvorfor det skal brukes i denne sammenhengen, det skjønner jeg ikke!! Endret 19. juli av sofie777 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli #5137 Skrevet 20. juli sofie777 skrev (9 timer siden): Det er en måte å kjenne om avocadoen er moden. Metoden er omstridt og det finnes andre måter å gjøre det på som ikke krever at man tar på alle avocadoene, men jeg husker dem ikke nå på stående fot (det er noe med stilkfestet). Men hvorfor det skal brukes i denne sammenhengen, det skjønner jeg ikke!! Takk for forklaring! Men mysteriet med avokadoklemming +sur tenåring er fortsatt litt ullent.Kanskje han har en "fetish" for avokadoer?😁 TS Anonymkode: 7fe44...243 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli #5138 Skrevet 20. juli K.B. skrev (På 16.7.2025 den 23.43): Avdanka idrettsutøvere som pusher bullshit helsekost produkter som Vitaepro provoserer meg til de grader, de sier i praksis: "Jeg har ingen moralske standarder og reklamerer gjerne for ting som er åpenbart bullshit" Enig, og det har jeg sikkert sagt tidligere i tråden. Men det blir ikke mindre sant med årene. Mest skuffet er jeg over hedersmannen Arne Scheie, er pensjonen så mager etter en lang karriere i NRK? "Tror dere jeg ville tatt det HVER DAG??" Nei, vi tror jo ikke det. Kan bedre forstå at virkelige D-kjendiser som "Hilde GePe her" må spe på pensjonen, men kanskje vi burde tatt en spleis for å redde ettermælet til Arne Scheie. Anonymkode: 0b5f8...08c 1 3
AnonymBruker Skrevet 20. juli #5139 Skrevet 20. juli Halluooooomi, meloooon, sitrooon..... Hater de coop xtra reklamene med de spare familiene. Anonymkode: 9a45a...e64 6
AnonymBruker Skrevet 20. juli #5140 Skrevet 20. juli Its a credit card. Husker ikke hva de het engang, men det er en mann i toppen av en stolpe som stirrer på et kredittkort. Anonymkode: 9a45a...e64 5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå