AnonymBruker Skrevet 13. mai #5081 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (På 5.5.2025 den 15.07): Toro kua(som sier den er okse, takk) er stadig i live,og sulten på Toro-gryte.🙄 Anonymkode: 7fe44...243 Grøss! Anonymkode: c1e23...2cc 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai #5082 Skrevet 13. mai Alt med han coop Extra-gniaren som ramsar opp alle pølsesortane han vil grille. Sit og plagar bussjåføren med tvangstankane sine. Han burde blitt innesperra og blitt nekta tilgang til grillmat. Fyren gjer at eg har fått fullstendig avsmak på både grillmat og på coop'en. Anonymkode: c53b2...4b1 9
AnonymBruker Skrevet 13. mai #5083 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (På 23.2.2025 den 19.42): Alle fra power, med den "low, low, low" sangen.. Grusomt irriterende. Barten til han ene er forferdelig å se på i tillegg. Anonymkode: 6d081...ee4 Power har slitsomme reklamar ja. Anonymkode: c53b2...4b1 4
AnonymBruker Skrevet 13. mai #5084 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Grøss! Anonymkode: c1e23...2cc Grusom dialekt Anonymkode: 90a9d...8df 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai #5085 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Alt med han coop Extra-gniaren som ramsar opp alle pølsesortane han vil grille. Sit og plagar bussjåføren med tvangstankane sine. Han burde blitt innesperra og blitt nekta tilgang til grillmat. Fyren gjer at eg har fått fullstendig avsmak på både grillmat og på coop'en. Anonymkode: c53b2...4b1 Jaaa! Jeg lar meg sjelden irritere av reklamer, men denne går - hele - tiden og får meg til å undres over Coop extras reklamebudsjett. "Beef burger. Bacon burger. Og en perfekt grilla antrekått!" . Nå har jaggu "kona" hans også fått sin egen reklame der hun har de samme tvangstakene om grilla paprika og bakt potet 😬 Anonymkode: 9821c...cf7 4 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai #5086 Skrevet 15. mai Coop reklamen med han tilbagestående fyren Anonymkode: 90a9d...8df 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai #5087 Skrevet 15. mai Den for mcern med de dritt ungene i baksetet Anonymkode: 90a9d...8df 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai #5088 Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (På 13.5.2025 den 16.15): Jaaa! Jeg lar meg sjelden irritere av reklamer, men denne går - hele - tiden og får meg til å undres over Coop extras reklamebudsjett. "Beef burger. Bacon burger. Og en perfekt grilla antrekått!" . Nå har jaggu "kona" hans også fått sin egen reklame der hun har de samme tvangstakene om grilla paprika og bakt potet 😬 Anonymkode: 9821c...cf7 Ja, den går hele tiden og hele dagen. Og Air tox, seriøst den kommer hver gang det er reklame. Anonymkode: 0f106...2ff 2 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai #5089 Skrevet 17. mai Bensinstasjon reklamen med hun gretne gamle kjerringen som klager og klager Anonymkode: 90a9d...8df
Million Skrevet 17. mai #5090 Skrevet 17. mai Jeg kjenner det gnager av irritasjon langt inn i sjela når den Widerøe reklamen kommer på skjermen.... "KRRRRRRistiansaaaand!" 1
Bronto Skrevet 27. mai #5091 Skrevet 27. mai Coop prix reklamen… han gutten som stolt står med to brød som tøfler, og bare slipper melkeglasset så det knuser og d søles melk overalt. Det trynet hans da. Det utrykket beskriver alt som er feil i samfunnet idag. Han smiler lurt sånn «se hva jeg gjorde! Jeg er så festlig!» ikke bekymret. Bare veldig søkende skøyerblikk. 8
AnonymBruker Skrevet 27. mai #5092 Skrevet 27. mai Bronto skrev (5 timer siden): Coop prix reklamen… han gutten som stolt står med to brød som tøfler, og bare slipper melkeglasset så det knuser og d søles melk overalt. Det trynet hans da. Det utrykket beskriver alt som er feil i samfunnet idag. Han smiler lurt sånn «se hva jeg gjorde! Jeg er så festlig!» ikke bekymret. Bare veldig søkende skøyerblikk. … og ei tafatt mor som står der som et nek og nærmest ser beundrende på ungen. Ikke rart han tror kneippbrødsko, melkesøl og knust glass er stor stas. Anonymkode: 32194...fdb 5 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai #5093 Skrevet 31. mai Kiwi-Tina er tilbake og akkurat like irriterende som sist. Og som om ikke det var nok, har de også skaffet seg den vanvittig irriterende chorizo-reklamen. Anonymkode: 312c6...1e4 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai #5094 Skrevet 31. mai Reklamen for twist? Den med alle gubbene som vil velge banan... er ett eller annet creepy med den reklamen som trigger meg... Anonymkode: 90549...dff 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai #5095 Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Reklamen for twist? Den med alle gubbene som vil velge banan... er ett eller annet creepy med den reklamen som trigger meg... Anonymkode: 90549...dff Er jo unge folk, skal være kloner Anonymkode: 90a9d...8df
AnonymBruker Skrevet 1. juni #5096 Skrevet 1. juni Bronto skrev (På 27.5.2025 den 18.01): Coop prix reklamen… han gutten som stolt står med to brød som tøfler, og bare slipper melkeglasset så det knuser og d søles melk overalt. Det trynet hans da. Det utrykket beskriver alt som er feil i samfunnet idag. Han smiler lurt sånn «se hva jeg gjorde! Jeg er så festlig!» ikke bekymret. Bare veldig søkende skøyerblikk. Jeg synes det er forferdelig, stå med føtter i brød, skal det liksom være morsomt? Andre har ikke noe å spise og her tuller vi med brød. Fy faen, det finnes ikke grenser for hva som er dumt. Anonymkode: 0f106...2ff 8 1
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 1. juni #5097 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg synes det er forferdelig, stå med føtter i brød, skal det liksom være morsomt? Andre har ikke noe å spise og her tuller vi med brød. Fy faen, det finnes ikke grenser for hva som er dumt. Anonymkode: 0f106...2ff Enig. Det er ikke alle som har muligheten til å bare stikke og kjøpe et nytt brød uten videre. 5
AnonymBruker Skrevet 2. juni #5098 Skrevet 2. juni Jeg er nå villig til å betale Power for å slippe reklamen deres. Det er en Power-reklame før hver eneste video jeg skal se på YouTube og jeg blir gæren. Har ikke planer om å kjøpe noe elektronikk på en god stund nå, så de kan slutte å mase. Anonymkode: c53b2...4b1 3
AnonymBruker Skrevet 2. juni #5099 Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er nå villig til å betale Power for å slippe reklamen deres. Det er en Power-reklame før hver eneste video jeg skal se på YouTube og jeg blir gæren. Har ikke planer om å kjøpe noe elektronikk på en god stund nå, så de kan slutte å mase. Anonymkode: c53b2...4b1 Skaff deg YouTube premium Anonymkode: 90a9d...8df 1
Fru Uperfekt Skrevet 2. juni #5100 Skrevet 2. juni Bombasi skrev (På 1.11.2024 den 19.32): Jeg har ikke ord over hvor mye jeg misliker den toro-reklamen. Nok en ku - denne gang "sulten på Toro". Reklamen er bare overhodet ikke troverdig. Det er da en okse, men har forståelse for både ditt syn og misforståelsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå