os Maxilla Skrevet 15. april #5061 Skrevet 15. april Jeg er sååå lei den av hun kjerringa som later som hun ikke har dekning under jobbmøtet, og får en flue opp i nesa. Jeg har ikke fått med meg hva det er reklame for engang, selv om jeg har sett den sikkert hundre ganger, for jeg har bare lyst å kaste noe på tvn hver gang jeg ser det DUMME ansiktsuttrykket hennes 😩 2 1
AnonymBruker Skrevet 16. april #5062 Skrevet 16. april os Maxilla skrev (10 timer siden): Jeg er sååå lei den av hun kjerringa som later som hun ikke har dekning under jobbmøtet, og får en flue opp i nesa. Jeg har ikke fått med meg hva det er reklame for engang, selv om jeg har sett den sikkert hundre ganger, for jeg har bare lyst å kaste noe på tvn hver gang jeg ser det DUMME ansiktsuttrykket hennes 😩 Jeg liker den jeg. Lei den Europris påskereklamen : give a little bit, a little bit… 😩 Anonymkode: 0f106...2ff 3
AnonymBruker Skrevet 21. april #5063 Skrevet 21. april Kan noen forklare meg Normal reklamen? Den som går på tv nå, om de folka som har vært bedt på middag i ett år, og ingen har lyst. Den føles så unaturlig, stemmene går ikke med munnen og den føles som AI. Flere som har lagt merke til dette? Anonymkode: 0f106...2ff 1
AnonymBruker Skrevet 21. april #5064 Skrevet 21. april "Er'e her det er Grilstad?" Den er irriterende! Anonymkode: f46cf...620 3
AnonymBruker Skrevet 21. april #5065 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (1 time siden): "Er'e her det er Grilstad?" Den er irriterende! Anonymkode: f46cf...620 Er den tilbake?😨 Anonymkode: 7fe44...243
AnonymBruker Skrevet 26. april #5066 Skrevet 26. april Han gutten som utnytter bestemoren sin Anonymkode: 90a9d...8df
AnonymBruker Skrevet 1. mai #5067 Skrevet 1. mai IKEA-reklamen med Lady og Landstrykeren-sangen. Den sangen er så utrolig slitsom. Anonymkode: d438f...b1e 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai #5068 Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (5 minutter siden): IKEA-reklamen med Lady og Landstrykeren-sangen. Den sangen er så utrolig slitsom. Anonymkode: d438f...b1e En viduuuunderlig natt?? Jeg tenkte faktisk akkurat på denne tråden, da jeg så den på tvn for det som nå være ti føkkings tusende gang istad. Herregud så mye penger Ikea må bruke på reklame 💩👎🏻 Anonymkode: 44bb9...757
visp Skrevet 1. mai #5069 Skrevet 1. mai Akkurat nå er det den Miele-reklamen. Utrolig irriterende å ha noen som går etter deg med støvsuger uansett hva du driver med.
AnonymBruker Skrevet 1. mai #5070 Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (17 minutter siden): En viduuuunderlig natt?? Jeg tenkte faktisk akkurat på denne tråden, da jeg så den på tvn for det som nå være ti føkkings tusende gang istad. Herregud så mye penger Ikea må bruke på reklame 💩👎🏻 Anonymkode: 44bb9...757 Jeg tenker på denne tråden hver gang en reklame irriterer meg 😝 Anonymkode: 90a9d...8df
AnonymBruker Skrevet 1. mai #5071 Skrevet 1. mai Alle reklamefilmer som prøver å være morsomme. De er aldri morsomme, bare ekstremt pinlige. Reklamefolk må forresten være verdens mest unyttige og ubrukelige gjeng. Anonymkode: 01352...1d8 3
AnonymBruker Skrevet 1. mai #5073 Skrevet 1. mai visp skrev (2 timer siden): Akkurat nå er det den Miele-reklamen. Utrolig irriterende å ha noen som går etter deg med støvsuger uansett hva du driver med. Haha, føler det skjer meg hver gang jeg er i en butikk 😅 kanskje de synes jeg støver? Anonymkode: 0b5f8...08c 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai #5074 Skrevet 1. mai Telia. 🤢🤢 De som sitter rundt et bord. Anonymkode: 2a4f2...b0b
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 4. mai #5075 Skrevet 4. mai Fjordland reklamen med "dumme Tiril" og "sjempemasse penger" osv. 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai #5076 Skrevet 5. mai Dritt folkene fra Kristiansand som lager reklame for Widerøe Anonymkode: 90a9d...8df 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai #5077 Skrevet 5. mai Jeg spoler over all reklame. Men den toro kua, er den borte? For den var jo hatet overalt. Jeg ser den ikke lengre. Samme med han bergenseren som snakket om toro suppe. Fy faen det var grusomme greier Anonymkode: e3db1...d5b 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai #5078 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg spoler over all reklame. Men den toro kua, er den borte? For den var jo hatet overalt. Jeg ser den ikke lengre. Samme med han bergenseren som snakket om toro suppe. Fy faen det var grusomme greier Anonymkode: e3db1...d5b Toro kua(som sier den er okse, takk) er stadig i live,og sulten på Toro-gryte.🙄 Anonymkode: 7fe44...243
AnonymBruker Skrevet 5. mai #5079 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dritt folkene fra Kristiansand som lager reklame for Widerøe Anonymkode: 90a9d...8df Åååååå de er tilbake 😩😩 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg spoler over all reklame. Men den toro kua, er den borte? For den var jo hatet overalt. Jeg ser den ikke lengre. Samme med han bergenseren som snakket om toro suppe. Fy faen det var grusomme greier Anonymkode: e3db1...d5b Å nei du, den går fortsatt, begge faktisk🙈 Anonymkode: 0f106...2ff
AnonymBruker Skrevet 5. mai #5080 Skrevet 5. mai Fåkkings BELIAAANIII DÅTT ENN NO Anonymkode: 867a2...bd2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå