AnonymBruker Skrevet 24. februar #5021 Skrevet 24. februar Ludovica- skrev (2 timer siden): Jeg syns Bergen er fryktelig oppskrytt. Og aldri skjønt dette med at man skal være så umåtelig stolt av byen sin og tro at det er det beste i verden. Det sagt liker jeg ingen av de reklamene i den serien. Hvilken by er du fra da? 😜 Anonymkode: 90a9d...8df
AnonymBruker Skrevet 24. februar #5022 Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Men dama fra Trondheim sier jo feks at byen er mer enn Rosenborg, mens Bergensdama er mer opptatt av å hakke på Oslo. Anonymkode: 0b5f8...08c Ja, og så? Reklamebyrået varierer selvsagt innholdet litt, poenget er at i alle reklamene i den serien er det folk som er kry av sitt eget hjemsted. Både bergenseren og trønderen er jo tydelig stolte av sine respektive hjembyer, det er den røde tråden i reklamene. Anonymkode: 32194...fdb
AnonymBruker Skrevet 24. februar #5023 Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg synes den reklamen er morsom, og veldig gjenkjennelig. (Vi har også en bakke der mange ikke kommer seg opp om vinteren) Jeg har begynt å synge "off the road again" hver gang noen sklir ned bakken Anonymkode: f46cf...620 😂😂😂 Anonymkode: 0f106...2ff
visp Skrevet 24. februar #5024 Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hvilken reklame? Anonymkode: 90a9d...8df Dr. Greve.
enkefru Skrevet 24. februar #5025 Skrevet 24. februar Den reklamen med han som selger barndommens tøy-dyr. Hver gang han roper «mamma» skvetter jeg, for det høres ut som sønnen min, blir like irritert hver gang for at jeg ikke skjønner det 🤣 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars #5026 Skrevet 3. mars visp skrev (På 23.2.2025 den 22.41): Den reklamen med kvinner som nettopp har fått orgasme. Noe så utrolig teit og irriterende. Og hva har dr. Greve med det å gjøre? Dr Greve så sitt marked ved å spille på sex,de som alle andre.Utrolig kleint,og veldig spekulativt. Anonymkode: 967ee...647 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars #5027 Skrevet 3. mars "..... hun dumme Tiril..." (Fjordland) Så var den tilbake igjen. Den gikk tidligere også, men så forsvant den i en lang periode. De (Fjordland) tok bort "hun dumme", og den unge jenta snakket bare om Tiril. Men nå er altså "hun dumme Tiril" tilbake på skjermen. Jeg synes ikke det er greit at barn kaller andre barn for dumme, og at TV normaliserer slik språkbruk. Det grenser til mobbing etter min mening. Anonymkode: 075f7...faa 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars #5028 Skrevet 4. mars Trivago reklamen.Han i lyseblå genser har ALT for hvite tenner.😬Det irriterer meg! Anonymkode: 7fe44...243 6
visp Skrevet 4. mars #5029 Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (På 3.3.2025 den 19.24): Dr Greve så sitt marked ved å spille på sex,de som alle andre.Utrolig kleint,og veldig spekulativt. Anonymkode: 967ee...647 Ja, er lei av å få dyttet sånt oppi ansiktet. Hører ikke hjemme noe sted! Men føler at det stort sett er for menn, alt det seksualiserte i samfunnet, og her er det nok en kvinne som står bak og føler hun skal være litt motvekt eller noe. Jeg finner den uansett utrolig teit. 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars #5030 Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (5 timer siden): Trivago reklamen.Han i lyseblå genser har ALT for hvite tenner.😬Det irriterer meg! Anonymkode: 7fe44...243 Haha, jeg la akkurat merke til det. Minnet om da Ross bleket tennene sine i Friends 😄 Anonymkode: 0b5f8...08c 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars #5031 Skrevet 5. mars Coop Extra og gneis (ICE)😩 Anonymkode: f0d78...04e 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars #5032 Skrevet 8. mars visp skrev (På 4.3.2025 den 21.21): Ja, er lei av å få dyttet sånt oppi ansiktet. Hører ikke hjemme noe sted! Men føler at det stort sett er for menn, alt det seksualiserte i samfunnet, og her er det nok en kvinne som står bak og føler hun skal være litt motvekt eller noe. Jeg finner den uansett utrolig teit. Den Dr. Greve-reklamen er så utrolig irriterende. Har sett den dukke opp midt i typiske familie-programmer... må være veldig flaut for tenåringer å se den sammen med foreldrene sine. Anonymkode: 96d56...514
AnonymBruker Skrevet 9. mars #5034 Skrevet 9. mars Kelsi skrev (3 timer siden): Er så lei av det maset om saktevoksende kylling. Hvem maser om det? Anonymkode: 90a9d...8df
Kelsi Skrevet 9. mars #5035 Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvem maser om det? Anonymkode: 90a9d...8df Rema 1000
Roxie-Malone Skrevet 10. mars #5036 Skrevet 10. mars Toro sin reklame med den røde kua fra Bergen... takler den ikke😂 Og reklamen for en eller annen bank med en grusom sang "money money money!!"( Ikke ABBA sin altså) den er helt forferdelig slitsom. Og ikke minst Lano med "vask de henda, vask vask VASK"! Den har alltid vært tragisk dårlig🙈
AnonymBruker Skrevet 10. mars #5037 Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (På 4.3.2025 den 16.18): Trivago reklamen.Han i lyseblå genser har ALT for hvite tenner.😬Det irriterer meg! Anonymkode: 7fe44...243 Haha! Det er Jürgen Klopp, tidligere manager for Liverpool. Han har fikset tennene og de ser helt ville ut. Anonymkode: 4eec9...a0c 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars #5038 Skrevet 10. mars Uff ja den Toro reklamen blir jeg så irritert av!! Og den nye Volvo reklamen med den lille gutten som forteller om en tur. "Biggest tree evuuuuuhhhhhh" Anonymkode: a1a99...ca7 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars #5039 Skrevet 10. mars Hurtigruta Car Glass!🙄 Dama der har en forferdelig skjærende stemme! Den irriterte meg i fjor, nå har den jamen dukka opp igjen..☹️ Anonymkode: 7fe44...243 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars #5040 Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Haha! Det er Jürgen Klopp, tidligere manager for Liverpool. Han har fikset tennene og de ser helt ville ut. Anonymkode: 4eec9...a0c Pussig, tennene hans så jo helt ok ut før. Nå er det helt krise. Anonymkode: ca21c...6ff 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå