AnonymBruker Skrevet 24. februar #5021 Del Skrevet 24. februar Ludovica- skrev (2 timer siden): Jeg syns Bergen er fryktelig oppskrytt. Og aldri skjønt dette med at man skal være så umåtelig stolt av byen sin og tro at det er det beste i verden. Det sagt liker jeg ingen av de reklamene i den serien. Hvilken by er du fra da? 😜 Anonymkode: 90a9d...8df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #5022 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Men dama fra Trondheim sier jo feks at byen er mer enn Rosenborg, mens Bergensdama er mer opptatt av å hakke på Oslo. Anonymkode: 0b5f8...08c Ja, og så? Reklamebyrået varierer selvsagt innholdet litt, poenget er at i alle reklamene i den serien er det folk som er kry av sitt eget hjemsted. Både bergenseren og trønderen er jo tydelig stolte av sine respektive hjembyer, det er den røde tråden i reklamene. Anonymkode: 32194...fdb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #5023 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg synes den reklamen er morsom, og veldig gjenkjennelig. (Vi har også en bakke der mange ikke kommer seg opp om vinteren) Jeg har begynt å synge "off the road again" hver gang noen sklir ned bakken Anonymkode: f46cf...620 😂😂😂 Anonymkode: 0f106...2ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 24. februar #5024 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hvilken reklame? Anonymkode: 90a9d...8df Dr. Greve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 24. februar #5025 Del Skrevet 24. februar Den reklamen med han som selger barndommens tøy-dyr. Hver gang han roper «mamma» skvetter jeg, for det høres ut som sønnen min, blir like irritert hver gang for at jeg ikke skjønner det 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå