Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Kjetil E skrev (3 minutter siden):

Men hva i helvete er det som feiler de folka som plukker ut sølvfisken for den enkelte måned. I desember presterte de hjerntetomme tullingene å gi Vipps/Lommeboka reklamen sølvfisken. Det er jo en skandale, en av forårets aller værste reklamer. Den de tullingene burde valgt var jo VY sin søte revereklame.

Mer logisk å kåre fjorårets verste reklamer 

Anonymkode: 90a9d...8df

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Apotek reklamen hvor de viser ræven til en baby med sår på 🤢

• Liker 2
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke jeg har sett eller hørt en reklame på 8 år? 🤷‍♀️ *bidrar* 

Bytter radiokanal ved reklame og streamer det meste på TV (evt bytter kanal/spoler).

Anonymkode: 4fad5...aa7

• Liker 1
Skrevet

Melange reklamen der de er på camping 

Og radioreklamen for Lotto med de som ringer til Lotto for å klage på de som har vunnet 1.premie

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den der reklamen med den sjåvinistiske Bergensdamen som sier "Bææærgen, byen som e bedre enn Oslo". Selv bergensere må da føle seg pinlig berørt av den? 

Anonymkode: 0b5f8...08c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alle fra power, med den "low, low, low" sangen.. Grusomt irriterende. Barten til han ene er forferdelig å se på i tillegg. 

Anonymkode: 6d081...ee4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Den der reklamen med den sjåvinistiske Bergensdamen som sier "Bææærgen, byen som e bedre enn Oslo". Selv bergensere må da føle seg pinlig berørt av den? 

Skuespill 

Skrevet

Den reklamen med kvinner som nettopp har fått orgasme. Noe så utrolig teit og irriterende. Og hva har dr. Greve med det å gjøre?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
visp skrev (21 minutter siden):

Den reklamen med kvinner som nettopp har fått orgasme. Noe så utrolig teit og irriterende. Og hva har dr. Greve med det å gjøre?

Hvilken reklame?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Skuespill 

Nei du sier ikke det? Men finnes det noen som liker den?

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Egentlig ikke. Er fra Bergen selv og har ikke reagert noe særlig på den reklamen 😊

Mange bergensere er stolte av byen sin og vil gjerne vise det på en eller annen måte 😄 Jeg er også veldig glad i hjembyen min og skryter gjerne av den til andre 😄

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Mardina skrev (6 timer siden):

Egentlig ikke. Er fra Bergen selv og har ikke reagert noe særlig på den reklamen 😊

Mange bergensere er stolte av byen sin og vil gjerne vise det på en eller annen måte 😄 Jeg er også veldig glad i hjembyen min og skryter gjerne av den til andre 😄

Men den reklamen viser jo bare en med mindreverdighetskomplekser overfor Oslo mer enn stolthet av Bergen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Nei du sier ikke det? Men finnes det noen som liker den?

Jeg synes den er fin, dama er så søt og viser bare at hun er stolt av byen sin. Er det ikke lov? Aldri vært i Bergen og har lyst å besøke den, sikkert mye finere enn Oslo.

Reklamen som går meg på nervene for tiden er bilreklamen med sangen «on the road again..» Setter seg på hjernen. 🤯

Anonymkode: 0f106...2ff

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Men den reklamen viser jo bare en med mindreverdighetskomplekser overfor Oslo mer enn stolthet av Bergen. 

Den er jo én reklame i en serie, hvor folk (skuespillere) skryter av det stedet de er fra. Og jeg tror ikke det er noe misunnelse der, for de de viser fra Oslo er jo stygt eller iallfall ikke noe å skryte av. Alle vet jo uansett at Bergen er finere enn Oslo. Og nei, jeg er verken fra Bergen eller Vestland, men liker den reklamen og de andre i den serien. 

Anonymkode: 32194...fdb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Reklamen som går meg på nervene for tiden er bilreklamen med sangen «on the road again..» Setter seg på hjernen. 🤯

Anonymkode: 0f106...2ff

Jeg synes den reklamen er morsom, og veldig gjenkjennelig.  (Vi har også en bakke der mange ikke kommer seg opp om vinteren)  Jeg har begynt å synge "off the road again" hver gang noen sklir ned bakken :ler:

Anonymkode: f46cf...620

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg liker den,er vestlending og har ofte vært i Bergen,det er "hovedstaden" vår.😀Da er den verre den fra Brønnøysund.Dama høres ut som hun er på gråten..😪

Anonymkode: 7fe44...243

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Den er jo én reklame i en serie, hvor folk (skuespillere) skryter av det stedet de er fra. Og jeg tror ikke det er noe misunnelse der, for de de viser fra Oslo er jo stygt eller iallfall ikke noe å skryte av. Alle vet jo uansett at Bergen er finere enn Oslo. Og nei, jeg er verken fra Bergen eller Vestland, men liker den reklamen og de andre i den serien. 

Men dama fra Trondheim sier jo feks at byen er mer enn Rosenborg, mens Bergensdama er mer opptatt av å hakke på Oslo. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg syns Bergen er fryktelig oppskrytt. Og aldri skjønt dette med at man skal være så umåtelig stolt av byen sin og tro at det er det beste i verden. Det sagt liker jeg ingen av de reklamene i den serien. 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Mindreverdighetskomplekser vil jeg vel ikke akkurat kalle det 😄 

Jeg liker heller ikke Oslo og er ikke redd for å si det høyt 😄

Endret av Mardina
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kua!! Toro. Må skru av tv’n!! Klarer ikke😩

Anonymkode: ec948...696

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...