AnonymBruker Skrevet i går, 12:21 #4981 Del Skrevet i går, 12:21 Sparebank 1 sin reklame for sparing i fond. Den sangen er grusom. Anonymkode: d438f...b1e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:28 #4982 Del Skrevet i går, 19:28 Meca og den pokkers uglen Anonymkode: 90a9d...8df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 21 timer siden #4983 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (På 23.1.2025 den 8.30): Please hjelp😝 Noen som har sett den nye reklamen med Peugeot tror jeg det var, det er en sang i den reklamen som er så fin, har fått den melodien på hjernen men vet jo ikke hvem som synger. 😣 Noen som vet? Anonymkode: 0f106...2ff Jeg vet det går en reklame med ei ung jente som kler seg ut som astronaut. Er det denne du tenker på? ... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4984 Del Skrevet 11 timer siden NordicViking skrev (9 timer siden): Jeg vet det går en reklame med ei ung jente som kler seg ut som astronaut. Er det denne du tenker på? ... Jaaa😍 Anonymkode: 0f106...2ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 11 timer siden #4985 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jaaa😍 Anonymkode: 0f106...2ff Major Tom - Peter schilling 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #4986 Del Skrevet 10 timer siden Kia-reklamen der de sier at rekkevidden er Oslo-Stad.😐 En fyr pusser på et surfebrett og sier:"Steikje fint brett",på en slik treg måte at jeg vrir meg .😬 Kan dere ikke finne noen lokale når dere skal si noe på dialekt?For dette var dårlig,stadværinger/sunnmøringer snakker ikke sånn.! Anonymkode: 7fe44...243 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4987 Del Skrevet 7 timer siden Sola de skrev (3 timer siden): Major Tom - Peter schilling Tusen takk❤️ Anonymkode: 0f106...2ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4988 Del Skrevet 7 timer siden Verst er de fedrene som er gjerrige og handler hos Extra eller noe sånt. Får mark. Anonymkode: 594e5...7c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 3 timer siden #4989 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (På 25.1.2025 den 13.21): Sparebank 1 sin reklame for sparing i fond. Den sangen er grusom. Anonymkode: d438f...b1e Enig, jeg likte bedre den versjonen hvor de parodierer 80-tallet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4990 Del Skrevet 3 timer siden Lotto reklamen med de idiotene Anonymkode: 90a9d...8df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 45 minutter siden #4991 Del Skrevet 45 minutter siden Farmasiet med hun dame som hoster sånn. Hater å høre på hosteanfall (eller ha det selv forsåvidt). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå