AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #4961 Del Skrevet 13 timer siden Mardina skrev (På 12.1.2025 den 17.27): Det er visst den alle her inne klager på 😄 Klarer liksom ikke irritere meg over den reklamen jeg 😄 Sikkert fordi både jeg og kua snakker bergensk, så når jeg hører/ser den reklamen, så får jeg nesten hjemlengsel 😄 😄 Jeg hater den reklamen, jeg synes kua ser dust ut, skuespillerne er dårlige, og ja, dialekten kanskje litt irriterende.. Men mest av alt er det nok at den går så sinnsykt på repeat på et av mine strømmeabonnementer (Max, trooor jeg?) hvor jeg har abb. med reklame. De har tydeligvis ikke så mange kunder, eller noe som heter frekvensstyring, så jeg får de samme 2-3 reklamene hver eneste break. De fleste reklamer vil egentlig da blir irriterende. Har jeg seriemarthon en sløv søndag så ser jeg jo den kua 72 ganger. Til slutt får man lyst til å dra til den. Anonymkode: 4eec9...a0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla29 Skrevet 9 timer siden #4962 Del Skrevet 9 timer siden Faktisk usikker på hvem det er reklame for, men er en del syklister i regnvær hvor en skriker opp og legger seg i bakken og planker eller noe sånt - og så skal det være reklame for pensjonssparing? Gir null mening og er så sykt irriterende - og ja, den Grillstad-reklamen er også skikkelig skikkelig skikkelig dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4963 Del Skrevet 8 timer siden Milla29 skrev (27 minutter siden): Faktisk usikker på hvem det er reklame for, men er en del syklister i regnvær hvor en skriker opp og legger seg i bakken og planker eller noe sånt - og så skal det være reklame for pensjonssparing? Gir null mening og er så sykt irriterende - og ja, den Grillstad-reklamen er også skikkelig skikkelig skikkelig dårlig 100% enig! Både uforståelige og irriterende Anonymkode: 7fe44...243 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå